Nek oboževalec je ustvaril svojo predelavo uvodne scene v igri Gothic in ta je naravnost čudovita

Ko sem slišal, da namerava založnik THQ Nordic končno narediti nekaj na Gothic franšizi in je najavil predelavo, sem bil naravnost odpihnjen iz stola. Založnik je tudi izdal kratki dražilnik, ki pa me je močno razočaral.

Novi razvijalec je namreč original povsem spremenil in ga poskušal približati bolj modernim standardom, vmes pa se je izgubila vsa magija izvirnika, ki nas je v začetku leta 2000 tako navdušil. Gothic Playable Teaser, kakor se je projekt uradno imenoval, je vseboval cel kup napak: od nadležnega neprestanega brbljanja glavnega karakterja, do nerodnega boja in slabo predelanih karakterjev in odziv je bil skoraj povsod negativen. Založnik je vzel vse te kritike in sporočil, da se na predelavi dela še naprej, a da bodo vse te kritike vzeli kot navodila in da bo končni produkt povsem drugačen.

Res ne vem, zakaj THQ Nordic ne more izgruntati formule predelave, saj naloga res ni tako težka. Vse kar igralci hočemo je nadgrajena grafična podoba in manj neroden boj. Že to bi bilo dovolj in nikakršne potrebe ni po spreminjanju okolice, saj je ta že ustvarjena in je naravnost čudovita še danes.

Tega se zaveda tudi ustvarjalec “mort-art”, ki se je odločil na svoje roke predelati uvodno sekvenco prvega Gothica. Gre za kratek demo imenovan Welcome to the Colony, kjer se lahko sprehodimo skozi začetno območje in napredujemo do tistega obešenega okostnjaka na začetku, ki je znan vsem Gothic veteranom. Demo ne vsebuje nobenega bojevanja in v bistvu se lahko samo sprehajamo, pobiramo rudo in bežimo pred čudno pošastjo, ki naj bi bila Scavenger, a je videti kot dinozaver. Kljub tej kratkosti pa je že takoj jasno, da je to v bistvu tudi vse kar smo Gothic oboževalci pričakovali: enako okolico, preneseno v bolj moderen pogon, z lepšimi animacijami in teksturami.

Demo lahko preizkusite tudi sami, saj je na voljo za prenos na naslednji povezavi, datoteka tehta malce manj kot 900 MB. Škoda, da razvijalec ne namerava naprej delati na projektu, saj bi bil to hudo zanimiv izdelek, morda pa se kakšne lekcije nauči razvijalec uradne predelave.

Vaša reakcija na članek?

🔥Popularno

🛎️ Sveže objave

PUSTI ODGOVOR

Prosimo, vnesite vaš komentar!
Prosimo, vnesite vaše ime