Cyberpunk 2077 je za PC končan, razlog za zamudo sta konzoli PlayStation 4 in Xbox One

Včeraj so internet pretresale solze igralce, saj je kot strela z jasnega udarila novica, da je težko pričakovani Cyberpunk 2077 znova doživel prestavitev izida. Razočaranje je bilo seveda veliko, nekateri pa se žal niso ustavili pri samo mastnih kletvicah, ampak so se dejansko spravili pošiljat grožnje s smrtjo izmučenim delavcem, ki so že tako obremenjeni z delanjem nadur.

Po najavi je soustanovitelj razvijalca CD Projekt RED Adam Kiciński kontaktiral tudi investitorje ter jim podal nekaj dodatnih informacij. Za zamudo se je opravičil in povedal je, da mu je res žal, da so morali ponovno prelomiti obljubo. V uradni objavi na Twitterju so za zamudo najprej obtožili delo od doma ter količino vsebine, ki jo je treba stlačiti v “Day 0” popravek.

Vendar pa so očitno težave tudi drugje. Kiciński je povedal, da zadeva sicer teče odlično na PC-jih in na konzolah naslednje generacije in, če bi igra izšla samo za te sisteme, potem bi najverjetneje ujeli 19. november za splavitev igre. Vendar pa so težave pri optimizaciji za trenutne konzole PlayStation 4 in Xbox One. Te so v primerjavi z drugimi platformami šibkejše in zato potrebujejo dodatno optimizacijo. Dodal je še, da se morda trije tedni zamika ne sliši kot veliko, a to naj bi njegovi ekipi dalo dovolj časa, da igro ustrezno optimizira prav za vse platforme, ki jih bo na koncu kar 9.

Na zastavljeno vprašanje, ali je 10. december res končni datum izida pa je Kiciński povedal sledeče:

“Ta datum je trden, a ne povsem zakoličen. V nov datum imamo zaupanje, ampak vanj nismo čisto povsem prepričani.” Pri tej izjavi se mu je pridružil še podpredsednik poslovnega razvoja Michal Nowakowski, ki je na vprašanje, ali bo igra zagotovo izšla 10. decembra, izjavil: “To je ali manj kar mislim. Verjetno, da.”

Ti zadnji izjavi ne rišeta ravno prepričljive slike. Morda se CDPR po novem drži nazaj in se noče preveč zareči glede datuma izida. A zdi se, da se morda zadaj skrivajo še kakšne težave, ki znajo potencialno igro celo znova zamakniti – morda celo v naslednje leto.

Vaša reakcija na članek?

BoriSehttps://hop.si
Mojster RPG žanra, tuje pa mi niso niti grozljivščine. Z žalostjo v srcu objokuje svoji dve najljubši seriji, Gothic in Dead Space, ki sta žalosten konec storili. Kontaktirate me lahko na: [email protected]

Sveže objave

PlayStation 5 – konzola, ki se resnično čuti kot skok v naslednjo generacijo

PlayStation 5 je v Evropi izšel nekaj dni nazaj in Evropejci smo se, podobno kot naši Ameriški bratje, spustili v divji boj za izpolnjevanje...

Joker spet živi in sicer v podobi nove revije Jazbina

Ta mesec smo zabeležili že tretje leto, odkar je še svoj zadnji vzdih vzela slovenska revija Joker. Ta računalniški zabavnik je pridno izhajal že...

Call of Duty 1 e-športna scena je v Sloveniji še vedno živa

Prvi Call of Duty je danes star že 17 let in nedavno izdani Cold War je povsem drugačen od tiste prve igre, ki jo...

PUSTI ODGOVOR

Prosimo, vnesite vaš komentar!
Prosimo, vnesite vaše ime

Sveže novice na email!