World of Warcraft Shadowlands dobil datum izida

Že dobri dve leti minevata, odkar je World of Warcraft prejel svojo zadnjo večjo razširitev Battle for Azeroth. Razvijalec Blizzard že dolgo dela na naslednjem dodatku Shadowlands, ki naj bi v igro vnesel več kot potrebno svežo vsebino.

Čeprav se je v začetku jeseni zdelo, da je Shadowlands tik pred vrati in je razvijalec celo napovedal izid za 26. oktober, se je malce pred izidom zgodil zamik. Blizzard je namreč ugotovil, da potrebuje vsebina še nekaj dodatnega uravnoteženja in popravkov, zato je bil izid zamaknjen na neznani datum.

Ta je zdaj končno bil uradno potrjen, saj je razvijalec včeraj uradno razkril datum izida. Shadowlands vsebina bo tako na strežnikih zaživela 24. novembra ob polnoči. Blizzard je novico sporočil na Twitterju, zraven pa še zapisal, da je ta mesec dodatnega časa omogočil, da prenovi bojevanje in nagrade v The Mawu, zraven pa je predelal še Covenant sisteme, tako da imajo vaše odločitve takojšnji učinek.

Nekaj Shadowlands vsebine je že na strežnikih in igralci lahko uživajo v predelanem načinu stopnjevanja in manjši maksimalni stopnji. 10. novembra bo Azerotske njive napadla horda nemrtvih, kar bo na igralcih imelo zanimive posledice. Okužba vas zna namreč spremeniti v zombija, to pa boste lahko nato prenesli tudi na druge igralce, kar že malce preveč spominja na situacijo v resničnem življenju. Takrat bomo dobili tudi nove opcijske šefe, ki bodo v sebi nosili zaklade, ki vas bodo bolje pripravili na Shadowlands grožnjo.

Blizzard namerava po izidu razširitve pridno dodajati novo vsebino. 8. decembra se bo odprl nov raid Castle Nathria, ki vam bo med drugim prinesel najboljšo opremo, ki je trenutno na voljo v igri.

World of Warcraft je tako zdaj precej drugačna igra kot na začetku in je veliko bolj prijazna igra tudi za tiste, ki jim ni do druženja z drugimi igralci. Veliko vsebine zdaj lahko izkusite in opravite povsem sami, saj se stopnja sovražnikov po conah prilagodi vašim izkušnjam, kar naredi opravljanje nalog veliko bolj raznoliko. Je pa igra po drugi strani izgubila tisti občutek napredovanja, medtem ko so prazna pogovorna okna zaradi pomanjkanja socialne interakcije v MMO-ju vedno čudna stvar.

Vaša reakcija na članek?

BoriSehttps://hop.si
Mojster RPG žanra, tuje pa mi niso niti grozljivščine. Z žalostjo v srcu objokuje svoji dve najljubši seriji, Gothic in Dead Space, ki sta žalosten konec storili. Kontaktirate me lahko na: [email protected]

Sveže objave

PlayStation 5 – konzola, ki se resnično čuti kot skok v naslednjo generacijo

PlayStation 5 je v Evropi izšel nekaj dni nazaj in Evropejci smo se, podobno kot naši Ameriški bratje, spustili v divji boj za izpolnjevanje...

Joker spet živi in sicer v podobi nove revije Jazbina

Ta mesec smo zabeležili že tretje leto, odkar je še svoj zadnji vzdih vzela slovenska revija Joker. Ta računalniški zabavnik je pridno izhajal že...

Call of Duty 1 e-športna scena je v Sloveniji še vedno živa

Prvi Call of Duty je danes star že 17 let in nedavno izdani Cold War je povsem drugačen od tiste prve igre, ki jo...

PUSTI ODGOVOR

Prosimo, vnesite vaš komentar!
Prosimo, vnesite vaše ime

Sveže novice na email!