The Witcher 3 na konzoli Xbox Series X praktično ne vsebuje nalaganja stopenj

Konzolaši bodo v naslednji generaciji konzol končno videli magijo, ki jo pričarajo SSD diski. Tako Xbox Series X, kot tudi PlayStation 5 bosta namreč v sebi držala izjemno hitre, posebej prilagojene SSD rešitve, ki bodo praktično odpravile nalagalne zaslone, ki so igre na PlayStation 4 in Xbox One trajali celo večnost.

Nekateri srečneži že zdaj držijo v rokah testne primerke konzole Xbox Series X in trenutno pridno testirajo vse igre in funkcije, ki jih prinaša ta konzola. Eden izmed njih je YouTuber “rubhen925”, ta pa je pred kratkim na Xbox Series X zagnal igro The Witcher 3 ter pokazal nove nalagalne zaslone v akciji.

Imejte v mislih, da igra ni bila predelana za Series X in tako teče samo v združljivostnem načinu, razvijalec CD Projekt RED pa načrtuje za naslednje leto čisto pravo uradno nadgradnjo, ki bo še bolj optimizirana.

Vendar pa so rezultati že zdaj impresivni. Ob odprtju mape in izbiri hitrega potovanja, se Geralt praktično teleportira na novo lokacijo. Tisti nalagalni zaslon sploh nima časa, da bi se izrisal, kar ni mogoče tudi na hitrih NVME SSD diskih, ki jih imamo na PC-ju. Če za primer vzamemo konzolo Xbox One, lahko vidimo, da nalaganje traja okoli 10 sekund, kar spet ni ne vem kako velika razlika, a opazna vsekakor je in vse tiste sekunde čakanja pri daljših RPG igrah na koncu nanesejo kar veliko izgubljenega časa.

Zanimivo bo videti, kako bodo pri nalaganju profitirale druge igre, ki bodo specifično optimizirane za novi konzoli. Še posebej se veselim ponovnega preigravanja igre Bloodborne na PlayStation 5, ki je zaradi svoje slabe optimizacije postala že kar slavna in dodatne mišice zagotovo ne bodo izboljšale samo nalaganja, ampak bomo končno v igri lahko uživali tudi pri tekočih 60 sličicah na sekundo.

Vaša reakcija na članek?

🔥Popularno

🛎️ Sveže objave

PUSTI ODGOVOR

Prosimo, vnesite vaš komentar!
Prosimo, vnesite vaše ime