Razvijalec CD Projekt RED na svoji spletni strani (in na slovenski strani EIGRE.si) ponuja kup dodatne fizične robe, ki se napaja iz njihove prihajajoče igre Cyberpunk 2077 in očitno želijo s to igro narediti precej bolj udaren marketinški pristop, kot pa je veljal ob njihovi prejšnji uspešnici The Witcher 3.
Za promocijo nekaterih stvari so se povezali tudi z zunanjimi podjetji. Microsoft je že dolgo nazaj ustvaril Xbox One konzolo in kontroler, ki sta bila odeta v Cyberpunk barve, podjetje OnePlus pa je pred kratkim splavilo telefon 8T Cyberpunk 2077 Edition.
Zdaj se je v ta način promoviranja spustilo tudi podjetje Adidas, ki je najavilo dva tipa športnih superg, ki bosta nosila Cyberpunk barve in bosta na trg prispela 11. novembra.
Dražji model se imenuje X9000L4 in kot lahko vidimo, bo popisan iz vseh treh strani. Eno stran krasi napis Cyber, drugo Punk, na zadnji strani pa boste prav tako našli neki napis iz igre. Potencialni kupci boste lahko kombinirali različne barvne odtenke in tako boste lahko nase nadeli unikatno vijoličasto barvo, lahko pa se boste odločili za bolj običajno sivo. Žal boste za katerokoli barvno kombinacijo morali na široko odpreti denarnico, saj naj bi ti športni copati stali okoli 250 €.
Nekoliko cenejši bodo X900L4, ki bodo zase zahtevali okoli 190 €. Namenjeni so predvsem tekačem, odeti pa bodo v značilno rumeno-črno kombinacijo, ki bo prekrita z mrežico, pod to pa se bo skrival napis Cyberpunk 2077. Žal se zadeva ne sveti v temi, kar je velika škoda.
As I’m getting a lot of questions about this – the Adidas X Cyberpunk 2077 Collab is available in selected Asian markets only. As a partner we don’t make the distribution decisions as that is Adidas core competence. pic.twitter.com/hklVRwey5S
— Rafal Jaki (@GwentBro) November 5, 2020
Škoda pa je tudi to, da se bodo v teh športnih copatih zabavali samo Azijci. CDPR je preko Twitterja sporočil, da je odločitev za azijski trg prišla iz strani Adidasa in da razvijalec pri tem nima besede. Zbiratelji ste zagotovo razočarani, a kdo ve – če se na uradnem Adidasovem Twitter profilu nabere dovolj vzklikanja, potem ni vrag, da podjetje svoje ponudbe ne bi razširilo na ostali svet.