Demon’s Souls – direktna primerjava PS3 in PS5 grafike

PlayStation 5 je uradno zunaj, kar pomeni, da je na plano prilezla tudi predelava igre Demon’s Souls. V igri se lahko že zabavajo Američani, Evropejci pa bomo morali na svoj kos torte počakali do 19. novembra.

Do takrat pa se lahko zabavamo v recenzijah in igralnih posnetkih. Spletna stran GamingBolt je tako naredila primerjavo grafične podobe in stopenj med originalno igro, ki je 11 let nazaj izšla na konzoli PlayStation 3 ter predelavo, ki je včeraj prispela na PlayStation 5.

Novi Demon’s Souls je že od prvega igralnega posnetka veljal za eno vizualno najbolj impresivnih iger za PlayStation 5. To je še posebej impresivno glede na to, da gre navsezadnje samo za predelavo, a po drugi strani kvaliteta niti ni presenetljiva, saj je za predelavo zaslužen studio Bluepoint, ki je v preteklosti spočel čudovito predelavo Shadow of the Colossus.

Tudi za novi Demon’s Souls je razvijalec uporabil svoj pogon in grafično podobo popeljal na naslednjo stopnjo. Čeprav nova konzola podpira ray tracing osvetljevanje, je Demon’s Souls ne uporablja. Vendar pa to ne pomeni, da špil ni grafično impresiven. Nasprotno, teksture so vrhunske, navdušuje pa tudi cel kup podrobnosti – od obraznih mimik nasprotnikov do nihanja verig, ko se pod njimi sprehodimo v tunelu. K temu lahko prištejete še hitre nalagalne čase, ki jih lahko merimo v sekundah in tako dobimo recept za igro naslednje generacije.

Vaša reakcija na članek?

BoriSehttps://hop.si
Mojster RPG žanra, tuje pa mi niso niti grozljivščine. Z žalostjo v srcu objokuje svoji dve najljubši seriji, Gothic in Dead Space, ki sta žalosten konec storili. Kontaktirate me lahko na: [email protected]

Sveže objave

YouTube bo začel kazati oglase na vseh posnetkih, pa čeprav jih ni odobril ustvarjalec videa

Oglasi so te dni na YouTubu čisto preveč razpasli in situacija je postala že presneto nadležna. Za vas imam iz tega tudi en zanimiv...

Število igralcev na kontrolerjih se je na Steamu v zadnjih dveh letih podvojilo

Včasih je na PC-ju veljalo preprosto pravilo, da so vse igre tekle samo na navezi miške in tipkovnice, medtem ko so bili kontrolerji podprti...

Cyberpunk 2077 razvijalec je igro igral 175 ur pa še ni prišel do konca

Že dolgo se ve, da bo prihajajoči Cyberpunk 2077 imel krajšo zgodbo kot pa The Witcher 3. Razvijalec CD Projekt RED je povedal, da...

PUSTI ODGOVOR

Prosimo, vnesite vaš komentar!
Prosimo, vnesite vaše ime

Sveže novice na email!