YouTube bo začel kazati oglase na vseh posnetkih, pa čeprav jih ni odobril ustvarjalec videa

Oglasi so te dni na YouTubu čisto preveč razpasli in situacija je postala že presneto nadležna. Za vas imam iz tega tudi en zanimiv praktičen primer. Namreč na svoji tablici sem velikokrat zavrtel posnetek, ki je na ekranu kazal tekajoče ščurke, kar je bilo izjemno zanimivo za mojo mačko. Kak teden nazaj sem se po dolgem času zopet odločil zagnati ta posnetek, a glej ga zlomka, po novem ima ta video v sebi cel kup prekinitev za reklame, kar ga je za moje potrebe naredilo nekoristnega. Mačke hitro izgubijo zanimanje in reklame jih zagotovo ne bi pustile prilepljene na tablico.

Na YouTubu je do sedaj veljalo pravilo, da so o oglasih odločevali tisti ustvarjalci, ki so posnetek tudi naložili na platformo. To se bo kmalu spremenilo, saj je Google pred kratkim spremenil svoje pogoje storitve in v njih zapisal, da bodo po novem oglasi prikazani na vseh posnetkih – tudi na tistih, za katere ustvarjalec ni odobril prikazovanje oglasov. To bo precej zafrknilo tiste YouTube zabavljače, ki so denar za ustvarjanje nabirali preko Patreona, v zameno pa so na svojem kanalu onemogočili nadležne oglase. Zdaj jim je bila ta odločitev vzeta iz rok. Da bi bila zadeva še lepša: vsi tisti ustvarjalci, ki niso v YouTube partnerskem programu, a bodo vseeno dobili vsiljene oglase, od teh reklam ne bodo dobili niti centa.

YouTube pravi, da je bila ta sprememba potrebna, saj bodo tako svojim oglaševalcem olajšali delo pri iskanju občinstva in bla bla bla. Vsi vemo da je razlog le en: več denarja.

To ni edina stvar, ki je razburila uporabnike. YouTube je nedolgo nazaj pošteno razjezil skupnost, ko je odstranil možnost ustvarjanja podnapisov iz strani skupnosti. Platforma tako iz dneva v dan izgublja funkcije in postaja samo bolj nadležna, medtem ko je tudi tehnična stran vse prej kot odlična. Obdelava posnetkov v HD kakovost te dni traja celo večnost, medtem ko je 4K kompresija postala že naravnost nagnusna.

Res skrajni čas, da YouTube dobi kakšno pravo konkurenco. Spremembe glede oglasov so se v ZDA že začele, ostali svet pa bo teh “izboljšav” deležen sredi naslednjega leta.

Vaša reakcija na članek?

🔥Popularno

🛎️ Sveže objave

PUSTI ODGOVOR

Prosimo, vnesite vaš komentar!
Prosimo, vnesite vaše ime