Zmolite eno za delavce v pisarnah razvijalca CD Projekt RED. Njihovo igro Cyberpunk 2077 trenutno vlačijo po zobeh vsi mediji, vendar pa bo tudi tokrat obveljal stari pregovor “udri siromaka”. Igra je res hroščata in je izšla v nedokončanem stanju, a glede tega se tisti v najvišjih položajih v podjetju pretirajo ne obremenjujejo, pa čeprav so ravno oni priganjali svoje delavce v nenormalne delovne ure. Igra se je namreč kljub vsem težavam prodala v 13 milijonih primerkih, zdaj pa bodo zopet trpeli delavci, ki morajo zopet delati nadure, da hitro popravijo vse težave igre.
Hotfix 1.06 is available on PC and consoles!
— Cyberpunk 2077 (@CyberpunkGame) December 23, 2020
Here is the full list of changes: https://t.co/z7vI1cCQri pic.twitter.com/TYFqC7Kv4d
Cyberpunk 2077 je od izida dobil že eno posodobitev, včeraj pa je izšla že druga. Popravek 1.06 ni preveč obsežen in je na voljo tako za PC-je kot tudi konzole, meri pa okoli 500 MB. Na konzolah posodobitev malce popravi optimizacijo in uredi upravljanje s pomnilnikom, zaradi česar naj bi se igra manjkrat zrušila, na PC-ju pa so s to posodobitvijo ubili enega res zoprnega hrošča.
Računalničarji so namreč nedolgo nazaj ugotovili, da lahko ob prevelikem kovačenju znotraj igre negativno vplivajo na svoje shranjene položaje. Specifično se je nabreknila velikost datoteke, ki skrbi za shranjene položaje. Če je ta velikost presegla 8 MB, je shranjen položaj postal pokvarjen in igralcu ni ostalo drugega, kot pa da naloži prejšnji shranjen položaj in upa, da tudi ta ni postal pokvarjen ali pa naloži ročno shranjeno točko. Popravek 1.06 to težavo končno odpravi in te stvari se ne bi smele več dogajati. Žal pa tistih shranjenih položajev, ki so bili že pokvarjeni zaradi tega hrošča, tudi ta popravek ne more vrniti v normalno delovanje.