GTA 6 naj bi imel napreden odprti svet, z realističnim obnašanjem prebivalcev

Zdaj ko je Cyberpunk 2077 izšel, v igričarski industriji manjka kakšna hudo pričakovana igra, ki bi jo nestrpno čakali leta in bi bili igralci zaradi nerealističnih pričakovanj ob izidu precej razočarani. Sicer imamo nekaj pričakovanih iger, a tistih super hitov, ki bi ob izidu zlomili blagajne, trenutno ni na obzorju.

Že dolgo krožijo govorice o naslednjem GTA poglavju, ki je pri razvijalcu Rockstarju zagotovo v razvoju, a projekt še vedno ni bil uradno napovedan. Razvijalec namreč ne čuti nobenega pritiska za izdelavo nadaljevanja, saj je GTA 5 kljub svoji starosti še vedno na vrhu prodajnih lestvic, zato si bo za razvoj vzel toliko časa kolikor ga pač potrebuje.

Nedavno je Reddit skupnost odkrila, da je založnik Take-Two vložil zahtevo za nov patent, ki se imenuje “sistem in metoda za virtualno navigacijo v igričarskem okolju”. Patent si lahko vsak ogleda tule, a vedite, da je besedilo močno tehnično, tako da boste gledali v veliko neznanih besed in grafov. Patent razloži, kako navigacija prebivalcev in avtomobilov v odprtem svetu deluje trenutno in kakšne omejitve se pri tem pojavijo ter kdaj gredo lahko stvari po zlu. Programiranje obnašanja prebivalcev v odprtem svetu je hudo komplicirano opravilo in če v zadevo ni vloženo dovolj znanja, potem dobimo butasto umetno inteligenco igre Cyberpunk 2077.

GTA 6

Rockstarjev patent naj bi na tem mestu spočel manjšo revolucijo. Problem delanja učinkovite umetne inteligence je dejstvo, da za to potrebujemo kar nekaj procesorske moči, ki bi jo lahko drugače uporabili za boljšo grafično podobo. Razvijalec se bo pri izdelavi skoraj vedno odločil procesorske mišice uporabiti za boljšo grafiko in animacije, saj igralci te stvari prej opazijo kot pa napredno umetno pamet. Nova tehnologija v patentu bi se tej oviri elegantno izognila, saj bi preračunavanje umetne inteligence preselila v oblak in tako bi končni produkt dobil v sebi najboljše iz obeh svetov.

Patent nikjer specifično ne omeni igre GTA 6, vendar je logično, da bi takšno tehnologijo lahko uporabili ravno za takšno igro. Prav tako je to tehnologijo spisal Simon Parr, ki je pri Rockstarju vodja razvoja umetne inteligence, ki je svoje znanje uporabil tudi pri igri GTA 5.

Nič ni uradnega in morda bo Rockstar to tehnologijo uporabil za kakšno drugo igro kot pa GTA 6, a dobra novica je, da bomo morda v prihodnosti končno igrali igre v odprtem svetu, ki ne bodo samo grafično čudovite, ampak bodo dejansko vsebovale veren svet, ki bo kar klical po raziskovanju rutin prebivalcev.

Vaša reakcija na članek?

BoriSehttps://hop.si
Mojster RPG žanra, tuje pa mi niso niti grozljivščine. Z žalostjo v srcu objokuje svoji dve najljubši seriji, Gothic in Dead Space, ki sta žalosten konec storili. Kontaktirate me lahko na: [email protected]

Sveže objave

3 KOMENTARJI

PUSTI ODGOVOR

Prosimo, vnesite vaš komentar!
Prosimo, vnesite vaše ime

Sveže novice na email!