EA bo ta teden sprejel pomembno odločitev: ugasniti Anthem ali nadaljevati z razvojem?

Kar malce težko verjamem, da je BioWarova igra Anthem izšla že dve leti nazaj. Razlog za čudne občutke je namreč dejstvo, da že praktično vse od izida igralci čakamo na priliv dodatne vsebine, ki pa jo je bilo od izida komaj kaj. Anthem bi moral biti ubijalec Destinyja, a žal je igra ob izidu razočarala praktično čisto vsakega, ki ji je prišel blizu. Police trgovin so se šibile pod nerazprodanimi kopijami in res se ne spomnim naslova, ki bi tako hitro postal pozabljen po svojem izidu.

BioWare se je dobro leto nazaj odločil, da bo zbral majhno ekipo, ki bo začela načrtovati popolno preobrazbo igre. Posodobitev je postala znana pod imenom Anthem Next, kar je namigovalo na nadgradnjo v stilu igre No Man’s Sky, ki je ravno tako izšla v slabem stanju, a preko posodobitve Next zopet pridobila nazaj izgubljene igralce.

Majhna ekipa, ki naj bi štela okoli 30 članov, že več kot leto dela na tej preobrazbi in razen nekih obljub, kakšnih res konkretnih informacij nismo dobili. Po poročanje spletne strani Bloomberg pa se bo ta teden iztekel rok risanja konceptov. Založnik EA naj bi pregledal vse, kar je majhna ekipa naredila v tem času, nato pa bo sledila pomembna odločitev: bodisi bodo ekipo konkretno povečali in nadaljevali z razvojem ali pa bo Anthem počasi začel ugašati svoje strežnike.

Pošteno rečeno je kar presenetljivo, da je EA ves ta čas podpiral Anthem, saj so številke igralcev hitro bo izidu zgrmele na dno. Treba se je tudi zavedati, da bo preobrazba Anthema zahtevala visok finančni vložek in glede na to, da je igra stara zdaj že dve leti, bo moral BioWare začrtati res genialen način povratka, da bo s tem prepričal založnika. Prihodnost Anthema ni videti dobro, saj je decembra lani vodja predelave Next zapustil Christian Dailey, ki je bil prestavljen na čelo razvoja igre Dragon Age 4. Ne bodite potem presenečeni, če bo EA naslednji teden sporočil žalostne novice.

Vaša reakcija na članek?

🔥Popularno

🛎️ Sveže objave

PUSTI ODGOVOR

Prosimo, vnesite vaš komentar!
Prosimo, vnesite vaše ime