Modder izdal popravek za Bloodborne, ki omogoči igranje pri 60 sličicah na sekundo

Bo igra Bloodborne kdaj dobila predelavo za PC? Kdo ve, a jasno je, da so oboževalci te igre ob izidu konzole PlayStation 5 upali vsaj na manjšo nadgradnjo, ki bi omogočila igranje na višjih ločljivostih in sličicah na sekundo. Konzola je tega vsekakor sposobna in čeprav igra na novi konzoli drži bolj stabilne sličice na sekundo in se hitreje naloži, razvijalec Form Software drugih sprememb ni naredil.

Na takšno miniaturno predelavo je čakal tudi dobro znani modder z imenom Lance McDonald, ki je že oktobra lani lepo pokazal, da Bloodborne lahko teče pri 60 sličicah na sekundo in to na konzoli PlayStation 4 Pro. Za to je sicer treba narediti nekaj kompromisov, saj igra takrat pade na ločljivost 1280×720, a pri tako hitri igri kot je Bloodborne so sličice na sekundo veliko bolj pomembne kot prelestna grafika. Lance je lani izjavil, da modifikacije zaenkrat ne bo izdal na splet, saj bo počakal, če bo slučajno razvijalec FromSoftware izdal uradno predelavo.

Od tega ni bilo nič, zato je Lance brezskrbno poslal svojo modifikacijo na splet. Datoteka je na voljo na njegovem Patreonu, za igranje pa boste potrebovali nameščeno posodobitev 1.09, vaš PlayStation pa mora biti tudi odklenjen, da lahko takšno modifikacijo sploh požene.

Žalostno je, da se FromSoftware očitno ne namerava več dotakniti te mojstrovine, ki jo mnogi čislajo za najboljšo igro, ki jih je FromSoftware kadarkoli izdelal. Tiste govorice o PC predelavi očitno niso vodile nikamor, o nadaljevanju pa nikoli ni bilo nobenih informacij, čeprav je vodja studia Hidetaka Miyazaki v preteklosti izjavil, da je ravno Bloodborne njegova najljubša kreacija.

Vaša reakcija na članek?

🔥Popularno

🛎️ Sveže objave

PUSTI ODGOVOR

Prosimo, vnesite vaš komentar!
Prosimo, vnesite vaše ime