EA je BioWaru dovolil, da iz prihajajoče igre Dragon Age odstrani vse večigralske elemente

Razvijalec BioWare je včeraj uradno najavil, da od pričakovane prenove njihove nekdaj paradne igre Anthem ne bo nič in da bodo vsi njihovi napori usmerjeni v prihajajoče projekte.

Nekdanji ljubljenec igričarjev se je v zadnjih letih zapletel v težave in izgubil svojo vizijo. Tako BioWare kot tudi EA sta želela iskati bolj dobičkonosne projekte kot pa enoigralske igre, zato je bila tudi rojena ideja o igri Anthem, saj bi tam lahko pošteno služili preko mikrotransakcij. A brez dobrega načrta in vizije ne gre in novinar Jason Schreier je že večkrat popisal njihove borbe pri razvoju iger Mass Effect Andromeda in Anthema.

Prav Jason je včeraj spočel nov članek v katerem so zapisane nekatere podrobnosti glede prihajajočega Dragon Age poglavja. Razvoj tega projekta se je začel že leta 2015, a v 2017 se je zgodil pošten zasuk glede razvoja in razvijalec je začel v igro vpletati večigralske elemente. Zato so nekateri člani razvojne ekipe igro označili za “Anthem z zmaji”, ravno zaradi tega pa naj bi studio istega leta zapustil kreativni direktor Mike Laidlaw.

Založnik EA pa naj bi se lani zopet premislil in razvijalec je dobil dovoljenje, da iz Dragon Aga odstrani vse večigralske elemente in igro spremeni v popolnoma enoigralsko izkušnjo. Razlog za spremembo je gromki neuspeh Anthema in po drugi strani uspeh igre Jedi: Fallen Order, ki je s svojo prodajo presenetil založnika. EA je tako končno ugotovil, da se splača vlagati tudi v enoigralske naslove in BioWare bo tako lahko očitno delal samotarske izkušnje – očitno so uslišali krike oboževalcev, ki to zahtevajo že od prve napovedi Anthema.

Novi Dragon Age zna tako vrniti zaupanje v razvijalca, a na igranje bo treba še pošteno čakati, saj igre ni pričakovati pred aprilom 2022.

Vaša reakcija na članek?

🔥Popularno

🛎️ Sveže objave

PUSTI ODGOVOR

Prosimo, vnesite vaš komentar!
Prosimo, vnesite vaše ime