The Outer Worlds dobil dražilnik za svoj drugi DLC

*Posodobitev: dobili smo tudi napovednik, datum izida pa je napovedan za 17. marec.

The Outer Worlds je izšel že kar dolgo nazaj. Dobili smo ga oktobra 2019 in bili nad njim kar zadovoljni. Sicer to ni bil res čisto pravi ubijalec Fallout franšize na kar je na začetku namigoval razvijalec Obsidian Entertainment. Igri ambicij ni manjkalo, vendar pa je manjkal tisti zadnji košček sestavljanke, ki bi The Outer Worlds res vzdignil med najboljše RPG naslove.

Od izida se je veliko spremenilo. Razvijalca je kupil Microsoft in takrat je The Outer Worlds postal nekako pozabljen, saj je licenca zavezana založniku Private Division. A Obsidian je pred svojo prodajo spisal pogodbo, da bo za igro razvil tudi dva DLC-ja. Prvega, Peril on Gorgon, smo dobili že nekaj časa nazaj, zdaj pa se počasi pripravlja čas za izstrelitev drugega DLC-ja, ki se imenuje Murder on Eridanos.

O njem se še ne ve veliko, saj smo zaenkrat dobili smo kratki dražilnik, ki prikaže pristajanje vesoljske ladje na pristanišču. Dodatek nas bo popeljal na nov planet Eridanos, ta pa na sebi nosi bogate pline, kot sta denimo helij in vodik, na planetu pa dan in noč obratujejo tovarne, ki pridno nabirajo plinasto bogastvo.

Obisidan pravi, da nas več informacij čaka danes, tako da pričakujemo napovednik in datum izida, novico pa bomo skladno s tem kasneje tudi dopolnili.

Vaša reakcija na članek?

🔥Popularno

🛎️ Sveže objave

1 KOMENTAR

  1. Zadnji košček je manjkal? Samo košček? Potem pa ali imate zelo čuden okus ali pa, ker igro dela X razvijalec je treba kriterije za 90% spustit. Igra je dokaj povprečen RPG. Katerikoli element pogledaš je le ta povprečen. Combat – tipičen (screaming) Unreal engine, story – nič posebnega, dialogi – mogoče še najboljša stvar te igre, RPG elementi – nič posebnega.

    Hyped za Avowed? 0% že predvsem, ker če so govorice resnične, da uporabljajo Unreal engine za tako velik RPG bomo igrali ravno na 1fpsu…

PUSTI ODGOVOR

Prosimo, vnesite vaš komentar!
Prosimo, vnesite vaše ime