Razvijalec Red Hook je bil eden prvih, ki je pokazal kako pravilno speljati razvoj projekta skozi program Zgodnjega dostopa. Njihova igra Darkest Dungeon je skozi razvoj pozorno spremljala odziv igralcev, vpeljevala nove igralne mehanike in na koncu dostavila slastno RPG izkušnjo plenjenja temnic, ki je kasneje dobila še nekaj razširitev.
Red Hook bo šel po podobni poti tudi pri razvoju nadaljevanja. Darkest Dungeon 2 bo sprva izšel v sistemu Zgodnjega dostopa, s tem da je razvijalec že začrtal nekaj osnovnih sprememb glede na izvirnik, te pa bodo kasneje samo še nadgrajevali.
Dvojka se bo igrala povsem drugače kot izvirnik, saj se je žanr zasukal v žanr “rougelike” iger. To pomeni, da se bomo med vzponom na goro in med prevažanjem s kočijo, morali zanašati na izbrano četico herojev, ki jih tokrat ne bo tako lahko nadomestiti kot v enici, kjer smo v bistvu v temnice samo metali novo meso in tega ni nikoli zmanjkalo. Pri igranju nadaljevanja bo treba paziti na vsak udarec sovražnika in dovolj je že ena neuspela odprava in že nas čaka vrnitev na začetek igre.
Darkest Dungeon 2 bo prav tako doživel bogato spremembo na področju grafike. Ta bo zdaj v 3D, a Red Hook je pri temu prehodu vseeno ohranil tisti unikatni grafični stil izvirnika, ki je zdaj v tridimenzionalni podobi naravnost čudovit. Naši napadi bodo zdaj imeli več animacij in vsak zadetek, tako naš, kot tudi sovražnikov, bo na bojišču naredil pravi pretres.
Darkest Dungeon 2 bo izšel jutri, 26. oktobra na Epic Games trgovini, cena pa trenutno še ni znana.