Izid paket predelav iger GTA: Trilogy – Definitive Edition ni izšel v najboljšem stanju in tudi sami smo izgubili kar nekaj živcem med pisanjem naše recenzije, saj je preprosto bizarno, da ima 20 let stara igra težave z zatikanjem na konzolah tipa PlayStation 5 in Xbox Series X.
Težave z optimizacijo smo našli tudi na PC-ju, saj tudi grafične kartice kot so RTX 3070 niso zmogle doseči 60 sličic na sekundo in te so padale globoko pod to mejo. Poleg tega so nato igralci v datotekah našli kar nekaj ostankov pretekle kode in celo skladbe, ki so bile izrezane iz končne verzije, kar je na koncu razvijalca prisililo, da je onemogočil delovanje njihovega zaganjalnika, to pa je hkrati pomenilo, da tisti, ki so igro že kupili, zaradi nedelujočih strežnikov svojega nakupa niso mogli verificirati, zaradi česar svojih prenovljenih spominov na otroštvo niso bili zmožni sploh zagnati.
Rockstar je potreboval 3 dolge dni, da je svojo mrežo zopet postavil na noge, vmes pa se je razumljivo pojavilo veliko jeze iz strani igralcev in zahtev po vračilu denarja. Razvijalec je med tem časom izdal en popravek in na Twitterju igralcem zagotovil, da delajo na novih posodobitvah.
Teden kasneje se je Rockstar končno tudi upravičil. Na uradnem blogu so zapisali, da jim je iskreno žal za vse težave in da tudi njim trilogija iger GTA 3, Vice City in San Andreas pomenijo ogromno. Priznali so, da izid ni šel po načrtih in da bodo delali na popravkih in posodobitvah, dokler ne bomo na koncu dobili povsem popravljenih izdelkov. Hkrati so opozorili, da nekateri igralci nadlegujejo člane razvojne ekipe preko družbenih medijev in zaprosili skupnost, da se obnaša civilno in s spoštovanjem.
Kot znak opravičila so tudi najavili, da bodo stare verzije vseh treh iger zopet postale na voljo, vsi kupci Definitive Edition paketa pa bodo te inačice prejeli brezplačno. To naj bi se zgodilo v kratek, a žal samo na PC-ju in samo na njihovi uradni Rockstar trgovini, tako da vrnitve na Steam očitno ni za pričakovati.