Spotify zaradi kontroverzije okoli Joeja Rogana izgubil 2 milijardi dolarjev vrednosti

Najbolj znani glasbeni servis Spotify, ki je tudi v Sloveniji dobili kar nekaj naročnikov, se je v zadnjem tednu znašel v zanimivi godlji. Spotify je namreč skozi leta postal dom ne samo za glasbene ustvarjalce, ampak tudi za pogovorne “podcast” oddaje in leta 2020 so v svoje okrilje zvabili tudi veleznanega Joeja Rogana in njegovo oddajo The Joe Rogan Experience.

Spotify naj bi za pravice do ekskluzivnosti takrat plačal kar 100 milijonov dolarjev, a takrat se je situacija s koronavirusom šele dobro začela in podjetje se ni zavedalo, da jim zna ravno Joe pri temu povzročati velike preglavice.

Joe Rogan je namreč znan anticepilec, ki je velikokrat v goste povabil ljudi in z njimi razpredal o koronavirusu in kako je vse skupaj samo masovno ustrahovanje in zavajanje ljudi, kot pa da bi bila to kakšna resnična nevarnost. Takšne besede pri tako popularnem gostitelju, ki pri vsaki epizodi nabere okoli 11 milijonov poslušalcev, znajo narediti kar nekaj škode in tega se je zavedalo tudi 270 znanstvenikov, strokovnjakov in zdravnikov, ki so Spotifyju poslali odprto pismo glede nevarnega širjenja brezpredmetnih informacij.

Spotify se na njihove besede ni preveč odzval, zato so po zvonovih začeli udarjati tudi nekateri drugi ustvarjalci. Prvi se je oglasil glasbenik Neil Young, ki je bil sit širjenja Covid-19 neresnic na Roganovem podcastu in je zahteval umik svojega dela iz Spotifyja. Podjetje ga je poslušalo in do konca prejšnjega tedna je bilo odstranjene večina Youngove glasbe, a zadeva se ni ustavila tukaj.

Umik svoje glasbe je zahtevala tudi glasbenica Joni Mitchell in na svoji uradni strani je zapisala, da ne želi biti del platforme, ki zavestno širi laži, ki ljudi ubijajo. Tej se je pridružila tudi podcasterka Brene Brown, ki je do nadaljnjega zaustavila izdajanje novih epizod.

Skladno s tem se je na Twitterju začelo pozivanje k ukinjanju naročnin Spotifyja in čez noč so postali popularni ključniki #CancelSpotify in #ByeSpotify. Na dogajanje niso ostali gluhi niti investitorji in vrednost delnic je začela padati. Spletna stran Variety je zapisala, da je med 26. in 28. januarjem vrednost podjetja padla za 6 procentov, kar je nekje 2,1 milijardi dolarjev.

Spotify se je zaradi tega končno zganil in od zdaj naprej bo vsaka vsebina, ki bo nosila občutljivo vsebino glede koronavirusa, pred predvajanjem vsebovala opozorilo. To bo uporabnike preselilo na posebno podstran, ki bo vsebovala povezavo do podcastov iz strani ABC Newsa, BBCja in Foreign Policiyja. Prav tako so se pohvalili, da so od začetka pandemije odstranili okoli 20k podcast epizod, ki so se tikale zavajanje glede Covida-19. Vseeno pa Rogana in njegove vsebine zaenkrat ne nameravajo odstraniti iz svoje platforme.

Vaša reakcija na članek?

🔥Popularno

🛎️ Sveže objave

1 KOMENTAR

PUSTI ODGOVOR

Prosimo, vnesite vaš komentar!
Prosimo, vnesite vaše ime