Začelo se je delo na povsem frišnem Tomb Raiderju

Dogodivščine pogumne punce Lare Croft smo nazadnje spremljali leta 2018, ko je izšel Shadow of the Tomb Raider, od takrat pa dotična franšiza počiva. Razlog za to je nemara bolj mlačen sprejem tega dela, ki ni bil kaj preveč originalen in založnik Square Enix zaradi tega zagotovo ni bil vesel.

Vendar pa je Lara Croft preprosto preveč pomembno ime, da bi šlo za večno v pokoj. Razvijalec Crystal Dynamics je tako na včerajšnji predstavitvi pogona Unreal Engine 5 izkoristil priložnost in napovedal povsem nov del franšize Tomb Raider.

O njem ne vemo praktično ničesar, razen tega, da se je razvoj pravkar začel in da bo zgrajen znotraj pogona Unreal Engine 5. Razvijalec je povedal, da želi preko te igre dostaviti neverjetno izkušnjo, ki bo tehnični vidik iger pripeljala na naslednjo stopnjo.

Glede na to, da se je razvoj šele začel, je izid igre verjetno še leta stran, a vsaj izdelava tega je bila zaupana v dobre roke. Crystal Dynamics je namreč spoštovan studio in ima s Tomb Raiderjem bogate izkušnje. Leta 2006 so spočeli igro Tomb Raider Legends, leto kasneje predelavo Anniversary ter tudi pod slabo sprejet Underworld. Nato so izdelali še manjša projekta Guardian of Light ter Temple of Osiris, leta 2013 pa so franšizo ponovno zagnali preko novega Tomb Raiderja brez podnaslova, njihov zadnji poskus pa se je zgodil z izdelavo projekta Rise of the Tomb Raider.

Studio se je nato odpravil v druge vode in še vedno vzdržuje slabo sprejeto igro Marvel’s Avengers, pomagajo pa tudi pri izdelavi Microsoftovega projekta Perfect Dark. Crystal Dynamics zdaj zagotovo zaposluje več sto ljudi, saj drugače preprosto ne bi mogli začeti delo na še eni AAA igri, a verjetno to tudi pomeni, da na Marvel’s Avengers dela samo še peščica ljudi.

Vaša reakcija na članek?

🔥Popularno

🛎️ Sveže objave

PUSTI ODGOVOR

Prosimo, vnesite vaš komentar!
Prosimo, vnesite vaše ime