Strežniki iger Dark Souls ne delujejo že več kot 3 mesece

Razvijalec FromSoftware je znan po ustvarjanju naravnost čudovitih svetov, naprednem boju, pošteni težavnosti in razvoju celih igralnih žanrov, ki jim v igričarskih vodah rečemo “Soulslike”. Od Demon’s Soulsa dalje je bil vsak njihov naslednji naslov uspešnica, vse to pa se je združilo v Elden Ringu, ki je njihov najbolj prodajan naslov vseh časov in nekaj mesecev po izidu še vedno vsi govorijo samo o njem.

A FromSoftware ni popoln in če jih lahko v eni točki kritiziramo skozi vse njihove naslove, je to tehnična plat. Predelava prvega Dark Soulsa za PC je bila praktično katastrofalna, saj so šele modderji omogočili višje ločljivosti kot pa 720p, o podpori za miško in tipkovnico pa si lahko samo sanjal. Ena njihovih najbolj priljubljenih iger Bloodborne ni nikoli dobila nadgradnje za PlayStation 5 ali pa vsaj predelave, tako da se moramo danes mučiti z ločljivostjo 1080p in 30 sličicami na sekundo. Tudi Elden Ring je po tehnični plati šepal, saj so se sličice na sekundo zatikale na konzolah in PC-jih, te težave pa še vedno niso bile odpravljene.

Vendar pa so Dark Souls igre v sebi držale veliko večje težave, kot samo občasno zatikanje in januarja je tako na splet prišla novica o hudi varnostni ranljivosti, ki je bila prisotna v vseh treh Dark Soulsih. Ranljivost RCE oziroma “Remote Code Execution” je bolj podrobno opisana na temle Githubu, na kratko pa je ta ranljivost omogočala hekerjem, da so igralcu na PC dostavili za več kot 1 MB kode in ta je lahko potencialno vsebovala tudi navodila za prevzem nadzora nad računalnikom. Za te namene se napadalcu sploh ni bilo treba povezati v vaš svet, saj je kodo sprožil kar na strežniku in jo namestil na več tisoč PC-jev naenkrat.

To je seveda huda ranljivost in založnik Bandai Namco je 23. januarja izključil vse strežnike in obljubil, da bo zadeva kmalu popravljena. Temu je sledil molk do 9. februarja, ko je bilo najavljeno, da bodo strežniki nazaj enkrat po izidu Elden Ringa. Od takrat nismo slišali več ničesar.

Tako minevajo že dobri trije meseci, odkar smo Dark Souls igre lahko igrali sodelovalno z drugimi igralci in čeprav naj bi tudi Elden Ring vseboval podobno ranljivost, so bili tam strežniki hitro zakrpani, medtem ko Dark Souls žalostno sameva in niti približno se nam ne sanja, ali bodo strežniki sploh kdaj nazaj. Da morda lahko igra za večno ostane samotarska izkušnja priča tudi poteza založnika, ki je na Steamu odstranil skoraj vse omembe večigralstva in igre se trenutno prodajajo kot povsem enoigralski naslovi.

Kar je velika škoda, saj je Elden Ring privabil ogromno novih igralcev, ki Souls iger prej nikoli niso preizkusili in bi se zagotovo radi vrnili v preteklost po novo dozo Souls formule, ki jo zna dostaviti samo FromSoftware. Novoprišlekom tako ne ostane drugega kot pa da Dark Soulse igrajo preko konzol, kjer večigralstvo ostaja nedotaknjeno ali pa na PC-ju igrajo bolj samotarsko izkušnjo, ki pa brez sporočil drugih igralcev preprosto ni ista kot nekoč.

Vaša reakcija na članek?

🔥Popularno

🛎️ Sveže objave

PUSTI ODGOVOR

Prosimo, vnesite vaš komentar!
Prosimo, vnesite vaše ime