Pri igri Battlefield 2042 je šlo veliko stvari narobe in medtem, ko razvijalec DICE razmišlja o nadaljnjih korakih glede popravkov in nove vsebine, ločena ekipa že razvija naslednje poglavje serije, ki pa bo za spremembo od trenutnega aktualnega naslova dejansko vseboval enoigralsko kampanjo.
To je potrdil nov oglas na strani novega studia v Seattlu, ki ga je EA postavil na čelo razvoja naslednje Battlefield igre. Studio išče talentirano vodjo, ki bo poskrbela za vse pritikline razvoja nove kampanje v Battlefield svetu. Oblikovati bo moral razne misije, poskrbeti za pravilno sovpadanje zgodbe in dobro implementacijo igralnih mehanik, služba pa zajema še cel kup dodatnih opravil, kot je denimo načrtovanje DLC-jev po izidu igre.
Manjek kampanje sicer ni bil glavni problem Battlefielda 2042, ki se je ob izidu tepel s težavami glede optimizacije in hrošči, ki so ven gledali iz vsake špranje. Igra je denimo šele pred kratkim prejela svojo 1. sezono, kar se je zgodilo več kot pol leta po izidu in šele zdaj se je začela oblikovati neka vizija igralnih mehanik. Vendar pa je bo očitno kampanja ena od tistih stvari, ki jih bo nazaj povrnil novoustanovljeni Seattlovski studio, tega pa vodi Marcus Lehto, ki je prej poskrbel za trilogijo Halo iger, celotno Battlefield serijo pa zdaj nadzoruje Vince Zampella, pretkani veteran igričarske industrije in soustanovitelj studia Infinity Ward, zaslužnega za serijo Call of Duty, Vince pa je znan tudi po svoji ljubezni do enoigralskih kampanj, saj se je podpisal pod odlična Titanfall 2 in Jedi: Fallen Order.
Naslednje poglavje Battlefielda je tako vsaj na papirju v dobrih rokah, a nanj bo treba čakati še nekaj dolgih let, saj EA trenutno išče še cel kup ljudi, kot je denimo vodjo animacij in tehničnega režiserja. To pomeni, da je zadeva še v konceptni fazi in je zagotovo ni za pričakovati pred letom 2025.