Ubisoftova gusarska igra Skull and Bones ne bo vsebovala veliko zgodbe

Francoski založnik Ubisoft je po večkratnih prestavitvah in pošteni zamudi od uradnega razkritja leta 2017 končno zakoličil uradni izid njihove prihajajoče gusarske igre Skull and Bones. Ta bo izšla že letos novembra, režiser igre Tyan Barnard pa je za spletno stran True Achivements povedal malce več glede štorijalnega vidika, ki je v Ubisoftovih igrah vedno igral veliko vlogo.

Skull and Bones pa bo v tem pogledu malce drugačen, saj bo tokrat zgodba postavljena na zadnji sedež, saj bo vse usmerjeno v izkušnje igralcev, ki bodo preko večigralskih seans ustvarili svoje mini zgodbe. Ubisoft očitno želi slediti Microsoftovemu zgledu in njihovi igri Sea of Thieves, vseeno pa je skupnost nad novico malce razočarana, saj je veliko igralcev upalo na nekakšno oživitev priljubljenega naslova Assassin’s Creed: Black Flag, le da tokrat v večigralskem žanru.

Ryan sicer pravi, da nekaj štorije igra vseeno bo vsebovala. Med igranjem boste srečali pomembne podajalce nalog, ki se bodo imenovali Kingpini, ti pa bodo vsebovali svojo zgodovino, med opravljanjem njihovih misij pa jih boste spoznali malce bolj intimno. Prav tako cel svet vsebuje nekakšno temeljno zgodbo, na kateri je Ubisoft nato ustvaril celo izkušnjo plovbe po morju, a vse to bo zagotovo bolj plitvo kot njihovi sorodni naslovi tipa Assassin’s Creed in Watch Dogs, tako da bodo verjetno misije samo služile kot izgovor za sprehajanje po različnih lokacijah.

Skull and Bones izide 8. novembra za PC ter za trenutni konzoli PlayStation 5 ter Xbox Series X.

Vaša reakcija na članek?

🔥Popularno

🛎️ Sveže objave

PUSTI ODGOVOR

Prosimo, vnesite vaš komentar!
Prosimo, vnesite vaše ime