Časi poceni pretočnih servisov so očitno za nami, saj se praktično vsak od večjih igralcev sooča z izgubami, čemur je sledilo bodisi draženje storitev ali pa sekanje vsebine, kjer je le možno.
Slabim prodajnim rezultatom se ni mogel ogniti niti gigant Disney, ki je to poletje svoj pretočni servis Disney+ pripeljal tudi na naše konce. Ameriško podjetje je sicer zabeležilo lepo rast uporabnikov, ki jih je sedaj na njihovem servisu že 151 milijonov, vendar pa je te dobil samo preko produkcij večjih serij tipa Andor in She-Hulk, te zadeve, prežete z naprednimi CGI učinki, pa niso ravno poceni.
Disney je tako v finančnem poročilu priznal, da je trojica servisov Disney+, Hulu in ESPN+ skupno doprinesla več kot milijardo dolarjev operativne izgube. Čas je tako napočil za spremembe finančnega modela in ta bo prispel v obliki nove stopnje naročnine in z višanjem cenovnih postavk že obstoječih.
Sprememba cenovne politike se bo za zdaj zgodila samo pri Američanih, tako da smo zaenkrat Evropejci varni. Čez lužo je za 8. december napovedana nova stopnja naročnine, ta pa bo vsebovala oglase. Za njo bo treba odšteti 7,99 $, kar je enaka cena kot sedaj stane osnovna naročnina. Ta bo na isti datum postala precej dražja in če si boste želeli gledati filme in serije brez reklam, potem bo treba odšteti vsaj 10,99 $ mesečno.
Enake spremembe se bodo zgodile pri pretočnem servisu Hulu, čigar vsebina je pri nas že vključena znotraj Disney+. Tudi tam se pripravljajo podražitve: stopnja z oglasi bo zdaj dražja za en dolar in sicer bo to 7,99 $ mesečno, za gledanje brez oglasov pa bo cena skočila iz 12,99 $ na 14,99 $.
Kot rečeno, podražitve za Slovenijo zaenkrat še niso napovedana, a slej kot prej bo prišel čas, ko bo stopnja z reklamami prišla tudi pri nas in stavimo, da bo takrat naročnina zagotovo poskočila na vsaj dobrega desetaka.