Sony in Microsoft se javno kregata okoli franšize Call of Duty

Ko je Microsoft najavil namero, da bo odkupil celotnega založnika Activision, je v igričarski industriji močno počilo in tla so se tresla bolj kot takrat, ko je Microsoft praktično čez noč kupil Bethesdo. Pri nekaterih se je sprožil alarm za preplah, saj se je očitno začel nov trend, kjer večje ribe lahko brezskrbno pogoltnejo kogarkoli hočejo, takšnemu trendu pa ne more slediti niti Sony, ki sicer ni revež, a njegov šparovček je daleč od obilnosti Microsoftovega.

Tak titanski nakup je nase privlekel oči organizacij, ki skrbijo da trg ne postane monopolen in prejšnji teden je kupčija prišla pod drobnogled komisije iz Združenega kraljestva, ki skrbi za konkurenčnost trga. Zaskrbljeni so bili nad tem, da bi znal nakup Activisiona kvarno vplivati na razvoj konkurenčnosti, saj bi Microsoft zavezal franšizo Call of Duty samo na svoje lastne Xbox konzole, to pa bi pomembno vplivalo na prodajo Sonyjevih konzol in razvoj njegove baze igralcev.

Šef Xboxa Phil Spencer je nato v intervjuju izjavil, da so takšne skrbi odveč, saj naj bi Microsoft ponudil Sonyju igranje bodočih CoD naslovov tudi na konzolah PlayStation, zraven pa se je še malce potrepljal po ramenu in izjavil, da takšne darežljive pogodbe v igričarskih industriji niso ravno navada.

Njegove trditve je zdaj izpodbijal Jim Ryan, šef divizije PlayStation. Ta se je razgovoril v svojem intervjuju in povedal je, da zadeve najprej ni želel komentirati, saj je bil pod vtisom, da je bil to s Philom zaseben posloven pogovor. A zdaj, ko je Phil odprl svoja usta, se mu zdi prav, da pove tudi svojo stran. Microsoft naj bi tako Sonyju ponudil podporo za nove igre Call of Duty samo za 3 leta, po tem ko se konča trenutna pogodba, kar zaobjema nekako tri naslove: letošnji Modern Warfare 2 in še dva nerazkrita projekta. Ryan je to ponudbo označil za nesprejemljivo, saj je po njegovem franšiza Call of Duty vsebuje igre, ki preprosto nimajo konkurence in je zato nujno, da obstaja na vseh platformah.

Nakup Activisiona tako še vedno ni bil uradno odobren in zanimivo bo videti končni razplet te zgodbe. Sony se seveda bori na vse pretege, da bi Call of Duty obdržal tudi na svojih konzolah, saj so ravno njegove stranke v letu 2020 za Activision Blizzard zapravile največ, medtem ko je bil Microsoft šele na četrtem mestu.

Vaša reakcija na članek?

🔥Popularno

🛎️ Sveže objave

PUSTI ODGOVOR

Prosimo, vnesite vaš komentar!
Prosimo, vnesite vaše ime