Po predčasnem razkritju GTA 6 so tudi drugi razvijalci pokazali zgodnje verzije svojih iger

Predčasno razkrivanje iger na spletu ima bore malo pozitivnih učinkov. Razvijalci v kovanje kode vložijo leta življenja in nadur in za končno razkritje v obliki prvega napovednika je pripravljena cela marketinška kampanja, ki je mnogokrat še dražja od samega razvoja igre. Na takšnem razkritju dela cel kup ljudi, vse te napore pa lahko pokvari kakšen bistri heker, ki iz strežnika odtuji posnetke nedokončane verzije igre in to nato javno objavi na spletu. Takšen prvi prikaz dolgoletnega dela vsekakor ni v interesu razvijalca, razočarani pa so tudi igralci, ki jih zna gledanje nedokončanih stopenj odvrniti od nakupa ter igranja, hitro pa se po spletu razširijo tudi negativne kritike glede grafične podobe.

Vse to je nedavno utrpel razvijalec Rockstar, kateremu je na strežnike vdrl heker in mu odtujil vse skupaj okoli 90 posnetkov igre GTA 6, zraven pa je izmaknil še izvorno kodo, iz katere zdaj želi tudi nekaj iztržiti. Za igralne posnetke se je sprva sumilo, da so lažni, a kasneje je tudi sam Rockstar priznal, da je zadeva avtentična in da je razvojna ekipa zaradi tega močno potrta. Hekerski napad naj ne bi vplival na nadaljnji razvoj GTA 6, tako da vse skupaj ne bo vplivalo na potencialni datum izida.

Nekaterim so bili razkriti igralni posnetki nova poglavja serije GTA izredno zanimivi, saj redkokdaj na tak način vidiš igro sredi nastajanja. A tisti malce manj izobraženi so se preko interneta začeli pritoževati, saj so bili nekateri ogorčeni nad grafiko, spet drugi so se čudili temu, da se na zaslonu ves čas izpisuje tekst, ki je več kot očitno namenjen testiranju funkcij in nekateri so se dejansko spraševali, če bo to besedilo tudi v končni verziji igre.

Rodil se je tudi eden bolj neumnih stavkov, ki ga je priskrbel Twitter, tam pa je nek pametnjakovič zapisal, da je grafika prva stvar, ki jo razvijalec implementira v razvoj igre in da bo GTA 6 izgledal točno tako, kot na igralnih posnetkih. Seveda je to bedarija, saj je sredi razvoja grafična podoba postavljena bolj okvirno in so bolj pomembne mehanike igre, torej po kmečko: kako se zadeva sploh igra, takrat pa je naslov daleč od svoje zaključene podobe.

Tej Twitter izjavi so se zdaj začeli posmehovati nekateri drugi razvijalci, ki so se zdaj odločili pokazati zgodnje verzije svojih že izdanih naslovov. V tem pogledu je denimo zanimiv CONTROL, ki je imel na začetku vizualno precej drugačno junakinjo od končne verzije in tisto jakno bi lahko razvijalec Remedy brez problema ponudil kot kak brezplačen DLC.

Oglasil se je tudi razvijalec Massive Monster, ki je nedavno izdal odlično indie uspešnico Cult of the Lamb. Tudi v tem primeru lahko vidimo bolj preprosto grafično podobo, stopnjam pa je manjkalo cel kup podrobnosti.

V vpogled smo dobili tudi zgodnjo verzijo Microsoftove večigralske gusarske avanture Sea of Thieves. Od vseh primerov je morda ta še v najbolj zgodnjem stanju razvoja, saj je prikazano daleč od tistega, kar smo dobili v končni verziji, pri čemer je najbolj zanimiva osnovna tekstura morja, medtem ko nam je končna verzija pričarala najbolj realistično valovanje morskih valov doslej.

Za konec je tu še zgodnja, pred-alfa verzija igre Uncharted 4, ki je v grafično preobleko postavila samo terenec, vse ostalo pa so samo goli modeli, ki jih čaka še cel kup grafičnih prevlek in vdelava osvetlitve stopnje.

Vdor na Rockstarjeve strežnike je tako igričarsko industrijo povezal med sabo in v bran razvijalca so stopili drugi studii. Ena najbolj zanimivih izjav prihaja iz ust Neila Druckmanna, očeta post-apokaliptične serije The Last of Us, ki je na Twitterju zapisal, da bomo enkrat uživali v igranju GTA 6, medtem ko bo ta hekerski vdor postal samo še majhna opomba na strani Wikipedije.

Vaša reakcija na članek?

🔥Popularno

🛎️ Sveže objave

PUSTI ODGOVOR

Prosimo, vnesite vaš komentar!
Prosimo, vnesite vaše ime