PlayStation Plus je v zadnjih mesecih dejansko izgubil 2 milijona naročnikov

Naročnina PlayStation Plus je že dolgo stalni spremljevalec vsakega igralca, ki svojo zabavo primarno izvaja preko konzol PlayStation. Obratovanje tega servisa se skozi leta ni bistveno spremenilo: v zameno za prgišče evrov mesečno si lahko na konzoli sodeloval v večigralstvu, mesečno pa si prejel tudi nekaj iger, ki si jih lahko obdržal vse do takrat, dokler nisi prekinil naročnine.

Tri mesece nazaj pa je PlayStation Plus doživel prenovo. Sony je naročnino razširil na tri stopnje, vsaka od teh pa je ponujala svoje prednosti in cenovne nalepke. Essentials je ohranil staro ceno in deluje enako kot prej, stopnji Extra ter Premium pa sta uvedli nove brezplačne igre, možnost poganjanja klasičnih iger in igranje preko oblaka.

Žal pa je bila zadeva na začetku hudo zmedena, saj ni bilo praktično nikomur jasno, kako sploh nadgraditi naročnino in koliko bo za to treba doplačati. Tudi v Sloveniji je bilo nekaj zmede, saj pri nas pretočnega igranja sploh nismo imeli, zato bi morali prejeti povsem posebno stopnjo naročnine. A nato se je Sony spet premislil in omogočil Premium naročnino, ki pa ob izidu na PC-ju ni delovala.

Skratka, vse skupaj je bilo močno bolj nerodno kot pa ob Microsoftovem zagonu svojega servisa Game Pass, ki nase vleče mikavne številke naročnikov in je tudi glavni razlog, da se je Sony odločil za spremembo svojega servisa. In to se je poznalo tudi pri naročnikih, kar je v zadnjem finančnem poročilu priznal tudi Sony.

PlayStation Plus je vse od svoje preobrazbe dejansko izgubil 1,9 milijona naročnikov in številke so padle iz 47,3 milijona na 45,4 milijona. To sicer niso slabe številke in dodatne stopnje naročnikov, z višjimi cenami, so na koncu prinesle 10 % več dobička kot pa prej. Vendar pa je Sony priznal, da so od prenovljenega servisa pričakovali več, upajo pa, da bodo prihajajoče igre trend obrnile v drugo smer.

PlayStation Plus naj bi konkuriral Game Passu, a servisa se razlikujeta v eni pomembni stvari. Microsoft namreč na Game Pass uvršča tudi vse ekskluzive, medtem ko Sony te prodaja ločeno in za PlayStation 5 verzije zahteva polnih 80 €. Ravno to je verjetno tisti glavni faktor za noro rast Game Passa, ki je letos januarja zabeležil 25 milijonov naročnikov, kar je za kar 7 milijonov več kot pa leto prej.

Vaša reakcija na članek?

🔥Popularno

🛎️ Sveže objave

PUSTI ODGOVOR

Prosimo, vnesite vaš komentar!
Prosimo, vnesite vaše ime