Medsebojno obračunavanje med igralci se postopoma vrača v PC svet iger Dark Souls, ki so bile onemogočene vse od januarja. Takrat je v javnost prišla informacija, da trojica teh iger vsebuje hudo ranljivost, ki je napadalcu omogočila prevzem nadzora nad računalnikom nič hudega sluteče žrtve in čeprav so Dark Souls igre težke, takšne težavnosti v resničnem življenju razvijalec FromSoftware zagotovo ni načrtoval.
Po vsem tem času so se igralci najprej zbali, da morda večigralstvo ne bo sploh nikoli več povrnjeno. Japonski razvijalci so sicer znani po temu, da jim mojstrovanje optimizacij na PC-ju ni ravno prioriteta – slaven primer tega je denimo igra Nier: Automata, ki je se je ob izidu zatikala tudi na močnejših PC-jih, razvijalec pa je zadevo enostavno ignoriral.
Online features for the PC version of #DarkSouls: Remastered have been reactivated.
— Dark Souls (@DarkSoulsGame) November 9, 2022
Thank you once again for your patience, understanding, and support. pic.twitter.com/IZ8lsfx3Tx
Razvijalec FromSoftware pa je vseeno malce bolj zavezan k svojemu slovesu, zato je najprej omogočil strežnike igre Dark Souls 3, temu je nato sledil Dark Souls 2: Scholar of the First Sin, včeraj pa je ponovno v večigralske vode stopil tudi Dark Souls Remastered. Tako je bilo v ponovno obratovanje spravljen skoraj celoten katalog Dark Souls sage na PC-ju, z izjemo dveh naslovov. Originalni Dark Souls 2 bo na svojo obuditev moral še malce počakati, medtem ko bo čisto prvi Dark Souls, podnaslovljen Prepare To Die Edition, za vedno ostal odklopljen iz strežnikov.
Pri ponovno obujenih strežnikih sicer ni za pričakovati kakšne revolucije. Razvijalec je namreč samo zakrpal tiste najhujše ranljivosti, medtem ko težave glede hekerjev, ki jih je na PC-ju cel kup, še vedno ostajajo. Za odpravo teh je pri igri Dark Souls 3 najbolje namestiti modifikacijo Blue Sentinel, za prva dva dela pa takšna zaščita na žalost ne obstaja.