The Witcher 3 predelava ima na PC-ju cel kup težav z optimizacijo

Včeraj smo zapisali, da je pred kratkim izdana predelava igre The Witcher 3: Wild Hunt, slednji naslov uvrstila za najvišje ocenjenega iz strani kritikov. Vendar pa je to veljalo samo za novejše konzole, medtem ko je posodobitev za PC spočela cel kup težav z optimizacijo, zaradi česar je ta sedem let star naslov pri nekaterih postal praktično neigralen.

Največji pokazatelj težav te predelave je ogromna tema na forumu Resetera, kjer uporabniki puščajo vtise glede delovanja prenovljene igre na različnih strojnih konfiguracijah in rezultati so zaenkrat dokaj pod pričakovanji.

Problemi se pojavljajo pri praktično vseh, saj je razvijalec CDPR vnesel podporo za ray tracing osvetljevanje, a vse to je bilo narejeno polovičarsko. Ray tracing je sicer čudovit, a je brutalno zahteven tudi do najmočnejših grafičnih kartic in žre sličice na sekundo kot za stavo. Uporabniki poročajo, da niti z grafičnimi karticami RTX 3080 pri vklopljenih ray tracing učinkih v ločljivosti 1440p preprosto ne morejo doseči stabilnih 60 sličic na sekundo. Če jim to že uspe, številke veljajo samo za divjino, medtem ko vstop v kakšno mesto tipa Novigrad sličice na sekundo vrže pod številko 40.

Dober pokazatelj stanja je denimo zgornji video, kjer na grafični kartici RTX 3060 zaradi ray tracing učinkov sličice na sekundo padejo za kar nekje 70 %, kar je preprosto komično. Nekateri se tudi pritožujejo, da tudi DLSS in FSR ne delujeta pravilno, saj naredita sliko samo malce bolj megleno, medtem ko sličice na sekundo zaradi tega ne pridobijo ravno veliko.

Zdi se, da so zaenkrat edini varni tisti, ki v PC škatlah držijo grafične kartice RTX 4090, a tudi ti se ne zabavajo povsem brez problemov. Za risanje ray tracinga je moral razvijalec poskrbeti tudi za prehod na knjižnico DirectX 12, to pa je s sabo prineslo probleme s sestavljanjem senčnikov, kar pomeni veliko kratkih in ekstremno zoprnih zatikov, ki smo jih gledali že v igri The Callisto Protocol.

Težav žal s tem še ni konec. Nekateri igralci poročajo, da igre sploh ne morejo zagnati, spet drugim dela probleme vnos prej shranjenih položajev, ki zaradi nekega razloga onemogočijo ročno shranjevanje.

Skratka, posodobitev prinese kar nekaj težav z optimizacijo, k sreči pa lahko igralci še vedno izberejo starejšo, nenadgrajeno verzijo igre, ki teče na DirectX 11 in po pričevanjih nekaterih deluje povsem brez problemov.

Razvijalec CD Projekt RED je na Twitterju zapisal, da se zavedajo težav in da urno delajo na popravku. Tako je morda najbolj pametno svoje naslednje preigravanje še za nekaj časa odložiti in počakati, če morda vendarle spravijo delovanje na bolj sprejemljivo raven, saj je ray tracing enostavno preveč lep, da bi se mu splačalo v tej igri odpovedati.

Vaša reakcija na članek?

🔥Popularno

🛎️ Sveže objave

1 KOMENTAR

PUSTI ODGOVOR

Prosimo, vnesite vaš komentar!
Prosimo, vnesite vaše ime