🔥 UVI.GG

The Witcher 3 posodobitev prejela manjši popravek za optimizacijo

Če ste morda čakali na popravek za nedavno izdano posodobitev za igro The Witcher 3, ki ji je razvijalec CD Projekt RED nadel ime “Free Next-Gen Update”, potem je morda bolje, da še malce počakate. CDPR je sicer včeraj resda izdal prvi manjši popravek, ki bi moral popraviti nekaj težav z optimizacijo, a glede na prva pričevanja igralcev zadeva ni odpravila tistih največjih težav in je večinoma samo popravila tistega nekaj najhujšega zatikanja, a težave še vedno ostajajo.

Nova predelava je v The Witcher 3 prinesla kar nekaj izboljšav, med naštetimi novostmi pa so se igralci najbolj veselili nadgrajene grafične podobe. Svet Witcherja je končno oblila čudovita ray tracing osvetljava, ta pa je naravnost umorila sličice na sekundo, ki na vseh, razen na najmočnejših grafičnih karticah tipa RTX 4090, pade nekje na številko 40. To sem testiral tudi sam in ob vseh vklopljenih grafičnih bombončkih sem na grafični kartici RTX 3070 v divjini gledal v sličice na sekundo, ki so maksimalno dosegle številko 44, v kakšno večje mesto Novigrad pa sploh ne upam vstopiti. Ray tracing povzroča tudi druge težave, saj osvetljava ne ve točno, kaj početi z Geraltovimi lasmi in brado, zaradi česar naš lovec na pošasti postane svetlolas, kar je seveda med igranjem izjemno moteče.

Manjši popravek je nekaterim vsaj malce pomagal, drugi poročajo, da je situacija ostala povsem ista. Je pa zadeva vsaj omogočila delovanje Steam in GOG uporabniških vmesnikov, ki jih prej med igranjem preko kombinacije tipk enostavno ni bilo možno priklicati. Tako lahko zdaj na Steamu vsaj vključite prikaz sličic na sekundo in se lažje spravite v depresijo glede ray tracinga, ki je še vedno tehnologija prihodnosti in zato zahteva tudi novejše grafične kartice kot pa tretja serija ray tracinga. Nekateri igralci ugibajo, da glede optimizacije ne smemo pričakovati kakšnih večjih napredkov, saj ray tracing preprosto zahteva takšne mišice in čeprav se je CDPR pri vpeljavi teh učinkov bolje odrezal v igri Cyberpunk 2077, The Witcher 3 vsebuje bolj raznovrstno geometrijo kot so denimo gozdovi, trava, gore in zgradbe, to pa pri ray tracing osvetljevanju zahteva pošten strojni davek.

Vaša reakcija na članek?

🔥Popularno

🛎️ Sveže objave

PUSTI ODGOVOR

Prosimo, vnesite vaš komentar!
Prosimo, vnesite vaše ime