Red Dead Redemption 2 še danes navdušuje s svojimi podrobnostmi živega sveta

Igra Red Dead Redemption 2 je dober dokaz tega, česa vsega je spodoben sodobni razvijalec, ki v svojih vrstah vsebuje ogromno talenta in praktično neomejen proračun. Rockstar je svoj zadnji večji naslov svetu pokazal zdaj že dolgih 5 let nazaj in igralce ter kritike očaral z naravnost neverjetnimi podrobnostmi sveta, ki jih igralci še danes odkrivajo postopoma.

Leta nazaj smo debelo gledali v podrobne animacije vsakega našega opravila, zraven pa se čudili temu, da svetloba sonca dejansko sije skozi ušesa likov in da ubite živali zraven ceste s pretekom časa začnejo gniti, dokler od njih ne ostane samo okostnjak.

Od takrat je preteklo pol desetletja, med igranjem pa lahko še vedno naletimo na zadeve, ki mnogo sorodnim razvijalcem ne bi prišle niti na pamet, da bi jih animirali in vključevali v svojo igro. Kar nekaj teh je popisal YouTube kanal Brother Foller, ki je v objektiv kamere zajel orla, ki iz reke dejansko odnese ribo in nato z njo odleti stran, a obstajajo še bolj bizarne stvari. Če v restavraciji pogledate NPC-je med kosilom, lahko dejansko vidite, kako si ti realistično režejo kose mesa in ta nato izgine iz krožnikov, ko ga oseba konzumira.

@bigsherpa #reddeadredemption2 #rdr2 #rockstargames #gaming ♬ original sound – big sherpa

TikToker bigsherpa je med raziskovanjem sveta naletel na delavce, ki so ravno sredi sestavljanja proge in če si od blizu ogledamo enega, ki v progo zabija ogromen žebelj z macolo, lahko dejansko vidimo, kako ta postopoma izginja v progo in ko je enkrat delo opravljeno, se delavec premakne na naslednjega in zopet nadaljuje z zabijanjem žeblja.

To so majhne stvari, ki jih med preigravanjem marsikakšen igralec sploh ne bo opazil, a po drugi strani ogromno pridodajo k ustvarjanju občutka živega sveta. Res je škoda, da je Rockstar v ta projekt zlil tako veliko denarcev in razvojnega časa, a je zdaj nad njim očitno dvignil roke. Red Dead Redemption 2 denimo še vedno ni prejel nadgradnje za trenutno generacijo konzol, tako da se je treba na konzolah PlayStation 5 in Xbox Series X treba zadovoljiti z nizko ločljivostjo in 30 sličicami na sekundo, po štirih letih pa je tudi izginilo kakršnokoli upanje za DLC.

Vaša reakcija na članek?

🔥Popularno

🛎️ Sveže objave

PUSTI ODGOVOR

Prosimo, vnesite vaš komentar!
Prosimo, vnesite vaše ime