Po novici, da bo Microsoft do marca odpustil 10k zaposlenih, se je med spletno rajo razširila debata glede prihodnosti franšize Halo. Zastavnonošna serija konzol Xbox je v zadnjih letih namreč padla v težke čase, saj po prvih igrah razvijalec Bungie šel svojo pot, nadzor nad razvojem novih iger pa je prevzel 343 Industries, ki pa je imel že od začetka kup težav.
Vsi njihovi projekti so namreč kazali velike probleme. Igralci niso bili preveč navdušeni nad njihovim prvim lastoročnim nadaljevanjem Halo 4, še večjih kritik pa je bil deležen Halo 5: Guardians, ki ga mnogi smatrajo za najslabši del celotne franšize. Tudi predelava prvih treh Halo iger in samostojnega dela Reach jim ni šla od rok, saj je bila zbirka The Master Chief Collection na začetku polna hroščev, a je bila sčasoma popravljena in končno tudi predelana za PC.
Strong public words from a Halo developer, mirroring what I’ve heard from many other Halo developers. (Other problems, as we’ve reported, included the tools and a heavy reliance on contractors who had to be let go after 18 months) https://t.co/z4m1xtDS8T
— Jason Schreier (@jasonschreier) January 19, 2023
Razvijalec se je na koncu želel odkupiti s povsem svežim začetkom, v to smer pa je šel projekt Halo Infinite, a seveda so se tudi tule pojavile težave in morda se še spomnite tiste katastrofalne prve predstavitve igre, ki je hitro postala predmet norčevanj. Infinite je bil nato zamaknjen, na koncu pa je le izšel v 2021 in njegova kampanja je požela tako pozitivne, kot tudi negativne kritike.
Infinite bi moral služiti kot temelj, na katerem bi 343 Industries gradil novo vsebino, a ta je prihajala prepočasi. Večigralski del je bil na začetku noro popularen, vendar pa se je nekaj časa zdelo, da 343 Industries niti ne ve, v katero smer sploh želi razviti nadaljnje izkušnje, medtem ko enoigralska kampanja ni dobila ničesar novega, razen možnosti sodelovalnega igranja.
Zaradi vseh teh težav so nekateri igralci že dolgo pozivali, da naj se 343 Industries umakne iz projekta in se razvoj zaupa nekomu drugemu. Microsoft ima vsekakor pod prstom nekaj talentiranih studiev in res bi bilo zanimivo videti, kaj bi v Halo vesolju postoril kakšen id Software. Odpuščanja naj bi še posebej prizadela 343 Industries, kar naj bi privedlo do rekonstruiranja studia in nihče ni zares vedel, kakšna sploh je prihodnost tega razvijalca in, če ta sploh obstaja.
— Halo (@Halo) January 21, 2023
No, Halo očitno ne gre nikamor. Vodja razvijalca Pierre Hintze je na Twitterju zapisal, da Halo in Master Chief ostaja zavezana pri temu razvijalcu, ki bo še naprej koval enoigralske in večigralske izkušnje v prihodnost. Kaj to pomeni ne ve nihče, a res upamo, da bo reorganizacija studia privedla do nekakšne vizije, ki bo prinesla kvalitetne igre v Halo franšizi, saj si ta to nenazadnje tudi zasluži.