Uf, Forspoken ima očitno ogromno problemov

Po letih razvoja in večkratnih prestavitvah bo igra Forspoken, nova franšiza izpod rok založnika Square Enix, danes končno doživela svoje rojstvo. Mi kopije za recenzijo (še) nismo prejeli, a glede na prve vtise vseh tistih večjih spletnih časnikov, se igranja ne veselimo preveč.

Forspoken je slabe vtise dajal že ob svoji promociji, saj so napovedniki kazali RPG v odprtem svetu, kjer bo glavna junakinja Frey neprestano vrtela jezik in se pogovarjala s svojo zapestnico, dialogi pa so bili naravnost grozni.

Če v Google vtipkate besedno frazo “Forspoken cringe” boste dobili cel kup zadetkov in recenzije so potrdile zle slutnje, saj je zgodba očitno zanič, liki pa so spisani kot nekaj, kar se hudo trudi imitirati nekaj iz Marvela, a izpadejo samo blede kopije. Poleg tega so ljudje po vseh filmih in serijah že pošteno siti tosortnih dialogov, ki se vedno jemljejo samo na pol resno in osebe morajo vedno pripomniti neko zmedeno sarkastično pripombo.

Internet se počasi polni s primeri slabega dialoga, čuti pa tudi se, da Frey in zapestnica nimata prav nobene kemije. Pisci so očitno želeli igralca šokirati s kletvicami, kar je vedno znak bolj zanič scenarija, saj ko ti enkrat gre za nohte in nimaš česa pametnega za povedati, vedno prav pride beseda “fuck”.

Vendar pa Forspoken nima samo težav pri slabih dialogih, ampak očitno tudi v optimizaciji. YouTube kanal Digital Foundry je spočel obsežno recenzijo igre na konzoli PlayStation 5 in rezultati so dokaj porazni. Igra vsebuje več grafičnih načinov in pri takšnem hitrem naslovu veliko šteje 60 sličic na sekundo. Tega igra ponuja pod “Performance” možnostjo, a na nekaterih območjih igra rada pade globoko pod številko 60. Ne samo to, takrat se začne tudi dinamična ločljivost, ki sliko v nekaterih primerih zniža na ubožno ločljivost 720p. Način “Quality” poskuša dvigniti ločljivost in igranje ohraniti pri stabilnih 30 sličicah na sekundo, a tudi to je očitno spodletelo, saj igra včasih pade na vsega 20 sličic na sekundo. Tehničnih napak tule še ni konec, saj je na splošno grafična podoba videti slabša od tiste iz napovednikov, pogon Luminous Engine pa ima tudi ogromne težave z osvetlitvijo.

Dodaten alarm za preplah je dejstvo, da Square Enix ni nikomur poslal v recenzijo verzijo igre za PC, tako da kdo ve, kakšni problemi z optimizacijo nas čakajo tam. Imamo občutek, da izid na PC-ju ne bo šel ravno po načrtih in da zna biti jeza velika, saj Forspoken na Steamu stane 80 €.

Forspoken se za igranje odklene danes popoldne in zanimivo bo videti, če se bo povprečna ocena 68 iz Metacritica za PlayStation 5 preselila tudi na PC verzijo.

Vaša reakcija na članek?

🔥Popularno

Sveže objave

PUSTI ODGOVOR

Prosimo, vnesite vaš komentar!
Prosimo, vnesite vaše ime