Skyrim znotraj pogona Unreal Engine 5 izgleda naravnost čudovito

Igra The Elder Scrolls: Skyrim nas je leta 2011 naravnost odpihnila na račun svoje svobode in čudovite grafične podobe. Skozi leta je nato Bethesda poskrbela za več predelav, modderji pa so pridno dodajali uporabniško ustvarjeno novo vsebino, ki je predelala tudi grafiko. Zaradi vsega tega je Skyrim več kot desetletje po izidu še danes videti kot impresiven grafičen naslov, a seveda krpanje originalne kode nekje vsebuje strop, ki nato onemogoči nadaljnje grafične nadgradnje.

Kako točno bi bil videti resnično prenovljeni Skyrim je zdaj pokazal YouTuber Leo Torres, ki je v pogon Unreal Engine 5 predelal morda najbolj popularno mesto znotraj Skyrima – Whiterun. Gre za prvo večjo naselbino, ki jo srečamo znotraj igre in za igralca ponudi cel kup opravkov: od glavne zgodbe do stranskih nalog pa vse do srečanja prvih trgovcev, ki robo ponujajo znotraj koč ali pa na stojnicah.

Whiterun znotraj pogona Unreal Engine 5 resnično zaživi, hkrati pa nam zgornji video pokaže, da je originalna podoba danes že res zastarela. Predelava poleg lepših tekstur pokaže tudi druge stvari, ki jih med preigravanjem Skyrima nismo morda nikoli pogrešali, a po ogledu videa je takoj jasno, da bi te zadeve res dvignile nivo atmosferičnosti. Tu so takšne malenkosti kot so denimo realistično padajoče snežinke, zasnežene gore, ki komaj kažejo vrhove iz megle in dim, ki se leno vije iz dimnikov. Kar predstavljamo si, kako se skozi vse to sprehodi naš junak, ki mu vetrc razpihava kosmati plašč in kako se lahko pred mrazom skrijemo v bližnjo taverno in se tam pogrejemo ob sveže kuhanem vinu, medtem ko poslušamo lokalnega trubadurja.

Še bolj pa navduši sam razpon mesta. Whiterun je namreč v originalni igri videti velik, a v bistvu je sestavljen samo iz nekaj koč in dveh večjih bajturin, saj je morala Bethesda takrat skrbeti za kompatibilnost s konzolami PlayStation 3 in Xbox 360. Unreal Engine 5 takšnih mej ne potrebuje in pred nami se razprostre resnično mesto, z ogromnim obzidjem, ki ponuja res veliko možnosti raziskovanja.

Predelava je videti res impresivno, a žal ostaja samo v konceptni fazi in iz tega ne bo nastala kakšna resnična predelava. Vseeno pa nam da lep vpogled v “kaj bi lahko imeli” in kako bo morda nekoč videti The Elder Scrolls 6, ki je bil napovedan že dolgo nazaj, a je še vedno leta stran od dejanskega izida.

Vaša reakcija na članek?

🔥Popularno

🛎️ Sveže objave

1 KOMENTAR

  1. Nevem, meni pa ne izgleda ta “predelava” kaj dokaj wau… Gore so preveč realistične in tudi nekatere druge stvari. oz. bolje rečeno spet nek UE5 projekt, ki dela na realizmu izgubi pa artistični stil. Osebno ne vem če bi sploh igral igro, ki izgleda tako, ker mi celotna zadeva deluje dolgočasno/depresivno. + Dodaj v to mesto Bethesedine NPCje pa gameplay pa imaš 0 fps.

    Mogoče je Bethesda grafično res bolj zadaj za mnogimi studiji ampak z Gameplayom pa leta pred večino, verjetno edino R* pred njimi.

PUSTI ODGOVOR

Prosimo, vnesite vaš komentar!
Prosimo, vnesite vaše ime