Skywind je na obletnico Morrowinda pokazal 20 minut novega igranja

Morrowind je za marsikoga še danes najboljši del franšize The Elder Scrolls, saj je Bethesda v tem delu ponudila največjo svobodo raziskovanja, svet pa je bil na račun tega, da se ne moreš kar teleportirati kamor ti pač srce poželi, naravnost ogromen, naloge na mapi pa niso kazale poti do cilja, zato si se moral zanašati na dnevnik in sam izgruntati pot do cilja.

Dinozaver kakršen sem se še dobro spomnim, kako je bilo to igro preigravati ob njenem izidu. Internet in njegovi vodiči leta 2002 niso bili tako razširjeni in sam v bistvu takrat sploh še nisem imel internetne povezave, tako da sem se res moral igranja lotiti povsem na svojo roko, ko pa kakšnega NPC-ja ali predmeta nisem našel, pa sem se poslužil priročnega orodja za ustvarjanje modov in si na določeno mesto pričaral želeni predmet, ki sem ga potreboval za dokončanje naloge.

To so bili povsem drugačni časi in od izida Morrowinda je pred kratkim preteklo že 21. leto, modderska ekipa projekta Skywind pa je to obletnico izkoristila za prikaz dobrih 20 minut povsem novega igranja, ki nas postavi v mesto Molag Amur, tam pa mora izslediti zlobnega čarovnika Delvama Andarysa.

Skywind je ogromen mod, ki bo predelal celotno vsebino Morrowinda v bolj moderen pogon Skyrima. Projekt je zdaj v izdelavi že deset let, ekipa pa še vedno ne ve, kdaj bodo prilezli do konca. Vendar pa razvoj očitno napreduje in tale igralni posnetek lepo pokaže, koliko truda je šlo do sedaj v izdelavo in kako kvaliteten bo tale izdelek.

Grafično je zadeva seveda veliko lepša od ostarelega Morrowinda, za razliko od originala pa bodo vse izpisane vrstice spremljali glasovni igralci, ki sicer prihajajo iz amaterskih ust, a so kljub temu slišati profesionalno. Modderji so morali povsem spremeniti sistem dialogov, saj smo v originalu pri pogovorih klikali na modro obarvane besede, tule pa bo prisoten bolj klasičen sistem izbiranja vrstic, razvijalec pa pravi, da zaradi tega ne bomo izgubili nobene originalne vsebine.

Poleg vsega tega je moral razvijalec spremeniti tudi sistem boja ter samo nadgrajevanje lika, saj je za razliko od Skyrima v Morrowindu oklep bil razporejen na več manjših kosov, preko katerih smo si nato lahko nataknili še kakšno haljo, predelati pa je bilo treba tudi sistem napredovanja in nadgrajevanja veščin raznih igralnih razredov. Glede na vse to tako tudi ni čudno, da Skywind za izdelavo potrebuje celo večnost, a glede na vse prikazano do sedaj nas bo na koncu čakala prava poslastica, ki jo bodo radi igrali Morrowindovi veterani, kot tudi novinci.

Vaša reakcija na članek?

🔥Popularno

🛎️ Sveže objave

PUSTI ODGOVOR

Prosimo, vnesite vaš komentar!
Prosimo, vnesite vaše ime