Po vseh govoricah da Konami pripravlja obuditev svoje franšize Metal Gear Solid smo na včerajšnji predstavitvi PlayStation Showcase zadevo končno dobili uradno potrjeno, a ne v obliki novega dela, ampak preko predelave trojke Snake Eater, ki jo mnogi čislajo za najboljši del te serije.
Uradno ime predelave je nekam bizarno: Metal Gear Solid Δ: Snake Eater, a trikotniku navkljub je jasno, da bo tole predelava uspešnice iz leta 2004 , ki je izšla samo na konzolah PlayStation 2 in kasneje Nintendo 3DS, igra pa je v bistvu preddel originalnega Metal Geara in se dogaja v alternativni zgodovini leta 1960, ko je bil svet zapleten v Hladno vojno. Posebnost Snake Eaterja je bila okolica, saj smo se tihotapili skozi porasle gozdove Sovjetske unije in smo morali okolico izrabiti za svoj namen. Snake Eater je tako imel nekaj preživetvenih elementov, a sredica igranja je bil še vedno Metal Gear, kar pomeni veliko smukanja, napadanja sovražnikov iz zased in postavljanja pasti.
Konami nam je na včerajšnji predstavitvi pripravil samo kratek dražilnik, ki pokaže ništrc igranja, so pa naknadno postavili uradno stran, ki je malce bolj zgovorna. Poleg predelave tretjega dela pripravljajo tudi prenovo prvih dveh, trojica pa bo izdana pod imenom Metal Gear Solid: Master Collection. Očitno bo samo trojka deležna tiste prave predelave, medtem ko bosta enica in dvojka samo malce olepšani in bosta v bistvu vnovični predelavi zbirke Metal Gear Solid HD Collection, le da bo ta nova zbirka namenjena novodobnim konzolam. Na seznamu sicer manjka četrti del, a tole je samo Volume 1, tako da znamo štirico, skupaj z ločenima naslovoma Peace Walker in Acid, dobiti v Volume 2.
Metal Gear Solid: Master Collection izide enkrat v jeseni, medtem ko polnopravna predelava igre Snake Eater zaenkrat še nima datuma izida. Igralci so seveda veseli, da je serija ponovno obujena, a ostaja grenak priokus, saj se je od nje leta nazaj po sporu z založnikom ločil idejni oče Hideo Kojima, ki je šel nato delati svojo lastno franšizo Death Stranding.