Starfield je v skoraj uri dolgi predstavitvi videti resnično impresivno

Ko nam je Bethesda leto nazaj pokazala prvi igralni posnetek igre Starfield, na kateri na takšen ali drugačen način delajo že dve desetletji, so bila med igralci mnenja deljena. Po eno strani je obljuba o tisoč različnih planetih, ki jih lahko prosto raziskujemo hudo privlačna za vse navdušence znanstvene fantastike, po drugi strani pa je bilo videti, da je treba na igri narediti še veliko dela, saj je bilo streljanje videti hudo povprečno, sličice na sekundo pa nikakor niso bile videti stabilne.

Od takrat je preteklo eno leto in Bethesda je zopet stopila pod žaromete, tokrat pa je za nas pripravila skoraj uro dolg igralni posnetek, ki je od prejšnjega prikaza močno bolj impresiven.

Bethesda se je res spustila v podrobno predstavitev igralnih sistemov in čez čas smo se začeli spraševati, če ni morda vse skupaj že malce predobro, da bi bilo res. No, skoraj prepričani smo, da tista hvala o 1000 različnih planetih res drži, a skoraj prepričani smo, da bo na večini njih možno samo pristati, pobrati kakšne surovine in se nato odpeljati na enega od peščico planetov, ki bodo dejansko držali štorijalne elemente.

Začetek igralnega posnetka ni ne vem kako navdušujoč, saj sem ob skeniranju planetov in laserskemu vrtanju za surovinami dobil asociacijo na No Man’s Sky, ki je ravno tako veliko obljubljal, na koncu pa dostavil samo veliko plehke vsebine.

A bolj ko se je Bethesda začela spuščati v globine igralne formule, bolj so se moje oči širile od navdušenja. Tu so ogromni planeti, ki ponujajo cel kup okoli hodečih NPC-jev, ki nam bodo nudili glavne in stranske misije. Pri raziskovanju bomo lahko naleteli na skrite naselbine, ki bodo skrivale svoje dodatne naloge in zaklade. Potem je tu boj, ki je videti veliko bolje od prej. Različni planeti bodo ponujali svojo gravitacijo, kar bomo lahko izkoristili za boj, saj bomo preko raketnega nahrbtnika lahko frčali naokoli ali pa za raziskovanje težko dosegljivih predelov. Razvijalec je šel celo tako daleč, da nas bo sunek orožij v breztežnosti odrinil nazaj, poskrbljeno pa bo tudi za tiste, ki bi radi zavrgli akcijski pristop za nekaj bolj skrivalniškega.

A s tem smo se dotaknili samo stvari, ki se dogajajo na tleh. Moč bo tudi opremljati svojo vesoljsko ladjico in tudi z njo bomo lahko raziskovali bližnje vesoljske postaje, se po njih prosto sprehajali in trgovali, pretikali pa bomo lahko tudi kabine lastnega plovila, se pogovarjali s svojimi kompanjoni in pletli prijateljske vezi in celo romance. Ladjico bo moč tudi nadgraditi in ji pripasati bolj napredne sisteme, kot je denimo močnejši pogon, preko katerega bomo dosegli bolj oddaljene predele, nagrajevanje orožij pa nam bo pomagalo nasprotnika hitro spremeniti v vesoljski prah. A tudi tu bomo imeli izbiro, saj nam nasprotujočih ladij ne bo treba vedno uničiti, saj jih lahko raje spravimo v svojo lastno zbirko flote, nakar jih lahko shranimo ali pa prodamo za mastne denarce.

Igrali bomo lahko dobričino ali pa vesoljskega gusarja, oboje pa bo prineslo svoje prednosti in slabosti. Skladno s tem bo treba skrbeti za razvoj svojega astronavta, izbira naše zgodovine pa nam bo pomagala pri raznih dialogih in razpletih nalog.

Starfield je videti hudo impresivno in če je bila včasih Halo tista franšiza, ki je prodajala konzole Xboxe, je v trenutnem svetu to nalogo nedvomno prevzel Starfield. Microsoft ima končno pod roko neko ekskluzivo, ki bo pristašem Sonyjevih konzol sprožila lepo merico ljubosumja, Xboxaši pa so toliko bolj lahko veseli, saj bodo igro preko naročnine Game Pass poganjali že od prvega dneva izida. Vse niso samo pozitivne novice, saj bo tole še en naslov, ki bo na konzoli Xbox Series X dosegel maksimalno 30 sličic na sekundo. Dodatni minus so obrazne mimike, ki včasih niso dorasle sicer impresivni grafični podobi, a to bo morda razvijalec do izida še nekoliko izboljšal.

Ta je zdaj res hudo blizu, saj se bo pripetil že 6. septembra, poleg konzol Xbox Series S in X pa bo ta dan igra izšla tudi na PC-ju.

Vaša reakcija na članek?

🔥Popularno

🛎️ Sveže objave

2 KOMENTARJI

  1. Pretiravate s FPSi… 90%, gledal live in so skoraj vsi spraševali, če je to 30 fps al 60… Torej je to stvar, ki je verjetno 90% ljudi sploh ne opazi. Če ima igra stabilnih 30 fpsov ves čas ne bo noben opazil prav tako pa to ni neka competitive igra, ki bo morala laufat na 180fps… Kar se opazi so dropi, če iz 30 pade recimo na 25, oz pri 60 na 55 in dalje. Te stvari so dosti bolj nadležne.

    Sam sem odigral Hogwarts Legacy na 26 fpsih pa me ni niti malo motilo. Če pa igram kak Overwatch, Smite itd. pa ko se pri combatu začnejo opažat padci, pa je bilo veliko bolj slabše…

PUSTI ODGOVOR

Prosimo, vnesite vaš komentar!
Prosimo, vnesite vaše ime