Govorice pravijo, da naj bi nekdo delal na predelavi igre The Elder Scrolls: Oblivion

Ena bolj norih govoric letošnjika tokrat prihaja iz strani Reddita. Bivši zaposleni razvijalca Virtuos Games se je odločil odpreti usta in razkriti pet projektov, ki še niso bili uradno napovedani, a na katerih naj bi te dni delal ta studio.

Med peterico je najbolj napredoval projekt s kodnim imenom “Altar”, za njim pa se skriva čisto prava in uradno podprta predelava igre The Elder Scrolls: Oblivion.

oblivion

Oblivion je izšel leta 2006 in je imel pred sabo težko nalogo. Moral je namreč naslediti prejšnje poglavje Morrowind, ki ga igralci še danes opevajo za eno najboljših RPG izkušenj vseh časov in čeprav mu to ni povsem spodletelo, so bili igralci še vedno razočarani nad RPG mehanikami, ki so postale bolj preproste in samim svetom, ki ni bil tako magičen in raznovrsten kot v predhodniku.

Vendar pa je Oblivion še vedno imel svoje pluse in ti so bili dovolj izraziti, da naj bi Bethesda odobrila delo na uradni predelavi. Vsaj tako pravi bivši zaposleni studia Virtuos Games, ki je specializiran za predelave in trenutno dela na projektu Metal Gear Solid Delta. Pri tem je zanimivo, da je slednjo igro ravno tako predčasno razkril bivši zaposleni Virtuosa, ki je predelavo zapisal pod svoj LinkedIn profil in Konami je zadevo uradno potrdil dve leti kasneje.

Informacije glede Oblivion predelave so se včeraj pojavile na Redditu, a jih je nato avtor pobrisal, za povrh pa je izbrisal tudi svoj profil. A njegove besede nosijo nekaj teže, saj so ga moderatorji verificirali, tako da je očitno res delal za studio Virtuos Games.

Kar se tiče predelave naj bi to še vedno poganjal originalni pogon Gamebyro, vendar naj bi ta deloval v navezi s pogonom Unreal Engine 5. Gamebyro naj bi skrbel za fiziko in praktično vso vsebino, ki jo dostavi Oblivion, Unreal Engine 5 pa bi dostavil zgolj grafično podobo in animacije. Ta naveza bi delovala podobno kot tiste predelave iger Halo, kjer je igra tekla na dveh pogonih, med grafično podobo obeh pa si lahko kadarkoli preklopil s stiskom samo ene tipke.

Večino dela na predelavi naj bi bila narejena v Parizu, kjer tiči ena veja Virtuos Gamesa, pri izvedbi pa naj bi pomagal tudi podizvajalec Black Shamrock. Predelava naj bi izšla konec 2024 oziroma v začetku 2025, avtor pa ni prepričan, ali je to popolna predelava od temeljev navzgor ali pa samo manjša obdelava grafike.

Vse skupaj se sicer sliši malce predobro, da bi bilo res, saj Bethesda do sedaj še nikoli ni naredila kakšne večje predelave ali pa da bi kaj takšnega zaupala nekemu zunanjemu studiu. Vendar pa je po drugi strani Bethesda zdaj lastnina Microsofta in temu verjetno ni preveč všeč, da ena njihovih najbolj pomembnih franšiz počiva na rezervni klopi, medtem ko se Bethesda ukvarja s Starfieldom. Elder Scrolls 6 je sicer napovedan, a ga lahko verjetno pričakujemo šele enkrat 2028, kar je praktično že meja za naslednjo generacijo konzol.

Ne ostane nam drugega kot čakanje. Hmm, Gamescom se bo zgodil že čez dobre tri tedne in Microsoft je napovedal svojo udeležbo in kdo ve, kakšna presenečenja tam skrivajo za nas. Tudi če se vse skupaj izkaže za laž, bomo leta 2025 dobili vsaj neuradno predelavo iz strani modderjev, saj bo tistega leta zaživel Skyblivion, ki bo kampanjo Obliviona prenesel v bolj moderen pogon Skyrima.

Vaša reakcija na članek?

🔥Popularno

🛎️ Sveže objave

1 KOMENTAR

  1. Ojoj, kaj ste v novici pozabili omenit je to, da je to tudi isti princip predelave, ki ga je vzel Grove Street Games za GTA DE predelavo. Tak da upajmo, da se ne bo zgodba ponovila.

PUSTI ODGOVOR

Prosimo, vnesite vaš komentar!
Prosimo, vnesite vaše ime