Igralci so jezni na Bethesdo, saj naj bi ta v Starfieldu omejevala raziskovanje planetov

Od izida Starfielda nas zdaj loči samo še nekaj dni in logično je, da vsake toliko ven izcurlja neka nova informacija tistega, ki je predčasno pridobil kopijo igre za recenzijo, a se preprosto ni mogel zadržati in na splet poslati nekega posnetka ali slike, ki mu je prinesla vsaj nekaj začasne slave. Enega od teh pogumnežev so nedavno celo aretirali, čeprav je tip počel veliko hujše reči kot pa samo nalaganje prepovedanih posnetkov Starfielda na splet.

Igralci pa so zdaj razburjeni zaradi omejevanja pri raziskovanju planetov, ki naj bi ga Bethesda vgradila v Starfield. Na nekem kitajskem forumu se je najprej prikazala slika, ki kaže igralce pri raziskovanju neznanega planeta, na zaslonu pa se mu je izpisalo opozorilo, da je dosegel mejo tega dela planetoida in da se lahko zdaj obrne nazaj, odpre mapo ali pa se instantno teleportira nazaj na svojo ladjo.

Da je nekaj na tem je nato razkril še igralni posnetek, ki je bil hitro pobrisan iz YouTuba, a se ga na določeni straneh še vedno da ogledati. V posnetku je prikazan astronavt, ki v pohitrenem videu raziskuje puščavski svet, nakar po samo 10 minutah doseže nevidni zid, ki mu preprečuje nadaljevanje hoje, na zaslonu pa se izpiše enako opozorilo kot v zgornji sliki.

Stvar se morda res zdi kot brezvezno ustvarjanje drame, vendar pa hkrati ponudi zanimiv vpogled v različne percepcije, ki so jih igralci pridobili med oglaševalsko kampanjo igre. Ko je Bethesda sprva najavil igra je obljubila več kot 1.000 različnih planetov, ki jih bo igralec lahko obiskal po mili volji. Vsakemu izkušenemu igralcu je takoj postalo jasno, da ni niti najmanjše možnosti, da bodo vsi vsebovali neke res zapomljive lokacije in morda celo naloge, to pa je nato potrdil tudi sam Todd Howard, ki je v intervjuju povedal, da bo življenje na sebi nosilo samo okoli 10 % planetov. Ostali so tam zato, da je igralcem ponujena možnost raziskovanja in na njih bomo našli samo surovine in kilometre ponavljajoče okolice.

Vendar pa očitno nekaterim igralcem ta svoboda, kjer lahko na enem planetu hodiš ure v eno smer in čeprav vmes ne boš našel skoraj ničesar omembe vrednega, je nekaterim pomembno že zgolj to, da obstaja možnost tosortnega raziskovanja. Ki bo glede na zgornji posnetek najverjetneje res omejena z umetnimi zidovi, kar sicer ljubiteljev RPG-jev, ki večji poudarek dajejo na zgodbo in igralne mehanike ne bo preveč motilo, znajo pa grdo pogledati tisti, ki obožujejo naslove tipa No Man’s Sky. Takšnim je Pete Hines samo teden nazaj na X-u zatrjeval, da bodo lahko po mili volji raziskovali vsak košček izbranega planeta.

Kako točno je s temi stvarmi glede omejevanja svobode bomo izvedeli že kmalu, saj se bodo prve recenzije na spletu pojavile že jutri, 31. avgusta.

Vaša reakcija na članek?

🔥Popularno

🛎️ Sveže objave

4 KOMENTARJI

  1. Click bait članek.
    Kako so lahko igralci jezni, če igra še nima igralcev?
    In to ni meja planeta ampak samo meja trenutno naloženega ozemlja. Lepo piše, da odpreš mapo,. naložiš naslednjo regijo in lahko nadaljuješ, tudi okrog planeta, če si tako zmešan, da boš več tednov samo hodil, namesto da bi igral igro.

  2. Verjetno je meja ozemlja zato, ker igra ne vsebuje kopenskih vozil in bi bila hoja po takšni površini malo nesmiselna? v kolikor te je volja ladjo prestaviš na regijo, ki se nahaja ob trenutni. Največ “jeznih igralec” pa prihaja iz strani PlayStation fanatikov, ki imajo z privrženci nasprotnih taborov v letu 2023 še vedno vojne konzol, in kar pride iz nasprotnega tabora je pač slabo in je to treba tudi vsem jasno in glasno povedat – to velja tako za strastne privržence Xbox in PlayStation tabora. Se pa že kar nekaj časa vsaj na omrežju X zbirajo skupine ljudi, ki se dogovarjajo za skupinsko zbijanje na platformi Metacritic.

  3. Spet ne veste kaj govorite pa še samo laži širite, mogoče pa zato niste dobili svoje Starfield kopije.

    Kot prvo samo 10 min? Pa v to niste upoštevali kje je človek pristal? Če bi se pravilno spustili v raziskovanje bi ugotovili, da se moraš od konca a do konca b sprehajati tudi več kot 30-40 min in da je vsaka ta generirana mapa velikosti Skyrima/Fallout 4.

    Prav tako kolikor je Todd res potrdil, da bo imelo samo 10% planetov življenje to ne pomeni, da bo samo 10% planetov imeli vsebino. Prav tako pa če bi si pogledali direct je veliko o tem tudi povedano in pravtako pokazano, kot npr. preden obiščeš planet ti napiše kaj lahko na le tem pričakuješ…

    Prav tako pa še vedno drži point, da bo celotni planet lahko raziskan, če bo nek čudak to le hotel storiti ampak zgleda da zaradi (dokaj verjetno) delovanja same igre, so raje izbrali pot generiranja mape velikosti Skyrima in ko le to raziščeš lahko greš nazaj na ladijo in odletiš na drug negeneriran del planeta in če si čudak boš lahko to naredil 10000x pa boš imel cel svet.

    Prav tako kot so nekateri omenili… Kdo so ti jezni igralci? Raje napišite jezni Sony fanboyi… Kliknite malo na njihove X profile pa boste videli, ni potrebno bit nek genij da se ugotovi to.

    Me prav zanima kako boste vsi mediji strogi pri ocenjevanju Starfielda še predvsem ko so letos zelo povprečne igre tipa Hogwarts Legacy in Star Wars Jedi: Survivor dobivale ocene 9/10 in 10/10. Pa stavim, da boste Spidermana tudi 10/10 ocenjevali…

    • Bodo kar vse Sony igre z njihove strani ocenjene 10/10. Vse iz strani ostalih pa totalen polom. Vedeti pa ne morejo kaj pišejo ker “članke” verjetno samo prevedejo in prepišejo. Več kot očitno je, da zadeve ne poznajo in jih tudi ne zanima ampak je nekaj pač treba objavit.

PUSTI ODGOVOR

Prosimo, vnesite vaš komentar!
Prosimo, vnesite vaše ime