Naslednji Mass Effect naj bi opustil idejo o odprtem svetu

Razvijalec BioWare ima ta hip skoraj vse moči usmerjene v kovanje novega poglavja franšize Dragon Age, a posebna ločena ekipa dela tudi na frišnem poglavju znanstveno-fantastičnega Mass Effecta.

Ta franšiza je do sedaj nabrala štiri dele in skoraj vsak od teh je bil deležen svojih kritik, vendar pa je med igralci splošno priznano dejstvo, da predstavlja originalna trilogija eno najboljših igričarskih sci-fi zgodb, ki jo je zamoril le njen zaključek.

Manj toplih besed pa je deležna igra Mass Effect: Andromeda, ki je leta 2017 zapustila Sheparda in kompanijo ter se spravila v raziskovanje nove galaksije. Igra se je v marsičem ločila od predhodnikov, a tista največja razlika je prišla v obliki igralne formule, saj je Andromeda poskušala predstaviti bolj odprt svet, ki pa je pri tem konceptu pogrnil na dolgo in široko.

Novinar Jez Corden se je v nedavnem podcastu The Xbox Two dotaknil igre Starfield in njene svobode, ob tem pa se je spomnil tudi na vse pretekle Mass Effecte, ki si s Starfieldom delijo veliko lastnosti. Ta trenutek je izkoristil tudi za kratko omembo nastajajočega Mass Effect, za katerega je iz svojih virov slišal, da je opustil idejo o odprtem svetu in se bo vrnil k svojim koreninam. Sicer ni povsem prepričan, da je stvar resnična, a da se znotraj industrije veliko govori o temu.

Razvijalec BioWare bi tako pri obeh svojih franšizah naredil že drugi večji preobrat glede razvoja franšize. Nastajajoči Dragon Age Dreadwolf je bil namreč sprva zamišljen kot “live service” naslov, a je nato založnik EA odobril prošnjo razvijalca, da raje ustvari povsem enoigralski naslov. Mass Effect je po drugi strani preko Andromede želel skočiti v bolj odprt svet, a se bo zdaj prav tako vrnil k svojim klasičnim koreninam, ki so preko prvih treh Mass Effectov ustvarile bolj fokusirane izkušnje, te pa so nato navrgle boljšo zgodbe ter resnično zanimive spremljevalce, ki se jih še danes spomnimo. Da je za te klasične igre prisotno še veliko ljubezni dokazuje paketna predelava Mass Effect Legendary Edition iz leta 2021, ki je požela univerzalno slavo, a v sebi ne vsebuje Andromede.

A kdo ve, če bomo novi Mass Effect sploh kdaj prejeli iz rok originalnih avtorjev. BioWare je namreč prejšnji mesec najavil odpuščanja, ki so prizadela okoli 50 delavcev, med njimi pa se je našlo tudi nekaj veteranov. To za studio, ki bi moral sredi aktivnega razvoja dveh AAA projektov ne pomeni nič dobrega, saj bi trenutno morali širiti ekipo, ne pa da jo krčijo. Čeprav BioWare zatrjuje, da je z njimi vse v najlepšem redu, je treba te besede jemati z rezervo in bržkone je od igre Dragon Age Dreadwolf odvisen ne samo nov del Mass Effecta, ampak obstoj studia nasploh.

Vaša reakcija na članek?

🔥Popularno

🛎️ Sveže objave

PUSTI ODGOVOR

Prosimo, vnesite vaš komentar!
Prosimo, vnesite vaše ime