Igralci zaradi preklicanega DLC-ja igre KotOR 2 proti razvijalcu sprožili skupinsko tožbo

Razvijalec Aspyr Media je v svoji preteklosti doživel že toliko vzponov in padcev, da se čudimo, da še niso bankrotirali. Razvijalec je najbolj znan po svojih spodobnih predelavah iger Star Wars: Knights of the Old Republic 1 in 2 za telefone, te pa so bile očitno tako dobre, da jim je založnik Embracer odobril delo na polnopravni predelavi prvega dela. Za takšen majhen studio je bila to sanjska naloga, ki pa so ji bili nedorasli, zaradi česar jim je bil projekt vzet iz rok in predan v roke Saber Interactive.

A še preden je studio sploh najavil to večjo predelavo so bili sredi dela na še enem ločenem projektu. Ekipa se je namreč zaobljubila, da bo drugi del Knights of the Old Republic 2 predelala tudi za konzolo Nintendo Switch, ta predelava pa naj bi v sebi vsebovala tudi DLC Restored Content Mod. Kakor nakazuje ime je to v bistvu modifikacija, ki so jo leta nazaj spočeli modderji, njena naloga pa je popraviti vse hrošče in dodati manjkajočo vsebino, ki jo je ob izidu moral ven izrezati originalni razvijalec Obsidian Entertainment, saj mu je zaradi pritiska založnika preprosto zmanjkalo časa.

Restored Content Mod je tako ključen za preigravanje igre, pa četudi se kampanje lotite prvič. Vendar pa se je Aspyr med razvojem zapletel v težave, predelava kar ni izšla, nakar so potihem umaknili reference glede DLC-ja, igra pa je nato izšla brez te vsebine.

Igralci so bili besni, ta jeza pa se je zdaj spremenila v skupinsko tožbo proti razvijalcu in založniku. Primer Malachi Mickelonis v. Aspyr Media, Inc. et al si lahko pregledate na sledeči povezavi, tožba pa na splošno pravi, da se igralci počutijo prevarane, saj so igro prednaročili ravno na osnovi tega DLC-ja, zaradi česar zahtevajo vračilo kupnine, ki pa jim ga založnik ni želel omogočiti.

Toženi stranki se morata na poziv odzvati do 4. oktobra in zanimivo bo videti razplet tega primera, saj lahko ta vpliva na prihodnost izdajanja iger in obveznosti razvijalcev. Morda ste v preteklosti čudno gledali, ko je Forspoken, kljub slabi prodaji in kritikam, še vedno izdajal DLC-je? Square Enix ni tega delal zaradi neke darežljivosti, ampak dejstva, da so prodajali dražje inačice iger, ki so poleg osnovne kampanje obljubljale dodatno vsebino. Če ta ne bi izšla, bi tudi Square Enix znala doleteti podobna tožba, le da bi se tam, zaradi visokega proračuna igre, pogovarjali o veliko višjih številkah odškodnine.

Vaša reakcija na članek?

🔥Popularno

🛎️ Sveže objave

PUSTI ODGOVOR

Prosimo, vnesite vaš komentar!
Prosimo, vnesite vaše ime