System Shock 2: Enhanced Edition dobil prvi daljši napovednik

System Shock 2 je bila moja prva igričarska grozljivka, ki sem jo v bistvu srečal, še preden sem si doma lastil svoj PC. Za igranje sem se moral spraviti na kolo in se zapeljati do svojega prijatelja, pri njemu pa sva nato po dolgem in počez preigravala demo verzije igre, ki je bila sicer kratka preizkušnja, vendar je že ta ponujala ogromno pristopov do razreševanja različnih situacij.

Ko sem si nato vendarle pridobil svoj računalnik je bila System Shock 2 ena prvih iger, ki sem si jih naložil na disk, le da sem si tokrat privoščil polno izkušnjo in nad to sem bil naravnost očaran. System Shock 2 še danes velja za legendaren naslov, saj je davno propadli razvijalec Looking Glass spočel neverjetno atmosferično in grozljivo izkušnjo, ki nas je postavila na opuščeno vesoljsko barkačo Von Braun, na njej pa so se okoli razpasli mutiranci, ki jih nadzoruje poblaznela umetna inteligenca Shodan.

To slastno izkušnjo bomo zdaj lahko podoživeli v nadgrajeni obliki, saj razvijalec Nightdive Studios že dlje časa dela na obnovi drugega dela. Ta bo manjša kot pa v primeru prve igre, ki jo studio popolnoma predelal in se pri tej nalogi sicer dobro odrezal, vendar pa je hkrati ohranil zastarane mehanike originala, ki jih je danes nadležno gledati. Vseh teh težav se je rešilo nadaljevanje, saj je sestava stopenj kilometre nad originalom, prav tako je zgodba bolj privlačna in globoka, Shodan pa bolj srhljiva kot kadarkoli prej.

System Shock 2: Enhanced Edition bi moral iziti hkrati s predelavo prvega dela, a se to ni zgodilo. Razvijalec Nightdive Studios je izid prestavil in včeraj pokazal prvi daljši napovednik, ki pokaže nadgrajeno grafično podobo. Morda bi se kakšen mladi igralec prikazanemu nasmejal, saj je še vedno videti zastarelo, vendar pa je videti veliko bolje od originala: teksture niso več meglene in igra je zdaj bolje optimizirana za sodobne operacijske sisteme, hkrati pa bo izšla tudi na konzolah PlayStation 5 in Xbox Series X. Poleg tega je bila dodana podpora za široke zaslone, in igra zdaj podpira igralne ploščke, ob izidu pa bomo nanjo lahko nameščali tudi mode.

Žal pa datum izida še vedno ostaja neznanka, zato igre ne bomo preigravali ob letošnji Noči čarovnic.

Vaša reakcija na članek?

🔥Popularno

🛎️ Sveže objave

PUSTI ODGOVOR

Prosimo, vnesite vaš komentar!
Prosimo, vnesite vaše ime