Destiny 2 padel v popularnosti, zato je razvijalec odpustil 100 delavcev

Igričarska industrija se je med koronavirus krizo dodobra nabreknila in hkrati služila velike denarce, a ti časi so zdaj za nami in marsikakšen večji studio se je zdaj znašel v položaju, kjer na vse dodatne delavce gledajo kot na odvečno dodatno težo.

Dobički so padli, čemur so sledila množična odpuščanja in delavci niso bili varni nikjer: ne v manjših, indie hišah, niti v tistih največjih pisarnah razvijalcev tipa Naughty Dog, kjer so delavci lahko počeli praktično vse kar jim je prišlo na misel. Naslednji na seznamu diet se je zdaj znašel razvijalec Bungie, ki je njega dni delal na franšizi Halo, tisti zaresni evri pa so začeli pritekati, ko so zagnali večigralsko serijo Destiny.

Spletna stran Bloomberg pravi, da je kar nekaj delavcev v ponedeljek zjutraj na svojem urniku zagledalo nov 15-minutni sestanek, ki se je na koncu izkazal kot povod za njihovo odpustitev. Odpuščeno je bilo 100 ljudi, večina njih pa prihaja iz podpornih oddelkov, ki se tičejo stika z javnostjo in skupnostmi igralcev. Vsak od njih bo dobil 3 mesece podpore: poleg plače bo v tem času poskrbljeno tudi za njihovo zdravstveno zavarovanje. Teh 100 odpuščenih predstavlja nekje 8 % delovne sile, saj razvijalec zaposluje kar okoli 1.200 ljudi.

Bloomberg obenem poroča, da naj bi bil krivec za odpuščanje nenadni padec popularnosti igre Destiny 2. Vodilni so o tem delavce opozarjali že dva tedna nazaj, saj so bile projekcije zaslužkov povsem zgrešene in so bile celo 45 % pod pričakovanji. Zadnja razširitev za igro Lightfall je bila popljuvana praktično povsod in igralci so očitno zaradi nje množično začeli zapuščati igro.

Odzivi na naslednji dodatek The Final Shape iz strani testnega občinstva naj bi bil samo dober, namesto odličen, zaradi česar se je Bungie odločil razširitev zamakniti v junij 2024, njihov povsem novi naslov Marathon, ki je v bistvu predelava, pa je po novem zakoličen za 2025.

Vaša reakcija na članek?

🔥Popularno

🛎️ Sveže objave

PUSTI ODGOVOR

Prosimo, vnesite vaš komentar!
Prosimo, vnesite vaše ime