CDPR bo naslednje leto izdal uradni izdelovalec modov za igro The Witcher 3

Zdaj, ko je igra Cyberpunk 2077 dobila dovolj popravkov in obljubljeno razširitev Phantom Liberty, se je razvijalec CD Projekt RED pogumno podal v svoje naslednje projekte. Kot prva bo na vrsto prišla franšiza The Witcher, ki je s svojim tretjim delom Wild Hunt, tega poljskega razvijalca katapultirala med najbolj prepoznavna imena igričarske industrije.

Kako zelo pomemben je ta naslov se zaveda tudi CD Projekt RED, ki ga je slabo leto nazaj obudil preko manjše predelave The Complete Edition, z vsebino zanj pa še ni zaključil. V bistvu bodo zdaj vsebino lahko delali igralci sami, saj bo The Witcher 3: Wild Hunt po osmih letih od izida končno prejel orodno orodje za izdelovanje modov.

Najavo so spočeli preko X-a in zraven pripisali, da bo orodje tako močno, da bomo preko njega lahko ustvarjali povsem svojo vsebino kot so denimo unikatne misije, seveda pa bo možno predelati tudi že obstoječe stvari, kar pomeni, da bomo končno tudi v The Witcherju dobili model Lokomotivčka Toma, ki bo nato s svojo pošastno pojavo dodobra prestrašil tudi vsega hudega vajenega Geralta.

The Witcher 3 sicer že ima kar nekaj modov na Nexusu, ki dodajo nekaj zanimivih stvari, kot so nove, podrobnejše teksture, bolj razširjeno teleportacijo, nekdo pa je seveda Yennefer rešil oblek in ji povečal prsi – slednje je pač standard sveta modifikacija, hkrati pa so takšni modi navadno hudo dobro obiskani.

CD Projekt RED bo orodje izdal enkrat naslednje leto in bo za uporabo seveda popolnoma brezplačno, na voljo pa bo samo za PC.

Razvijalec se s tem tudi na lep način poslavlja od svojega lastnega pogona REDengine, ki jim je lepo služil vrsto let in je bil nazadnje uporabljen za razvoj dodatka Phantom Liberty. Poljaki so namreč lani naznanili, da bodo vsi njihovi prihajajoči naslovi narejeni znotraj pogona Unreal Engine 5. Tako bo The Witcher 4, ki nosi kodno ime Polaris, započel povsem novo trilogijo The Witcher iger, to pa bodo tudi njihovi prvi izdelki, ki jih bo poganjal Unreal Engine 5.

Poleg nove trilogije bo frišni pogon deloval tudi znotraj predelave prvega Witcherja – na tem trenutno dela zunanji studio Fool’s Theory, še en zunanji razvijalec The Molasses Flood pa trenutno dela na projektu, s kodnim imenom Sirius, ki bo v svet Witcherja prinesel nekaj večigralskih komponent.

Vaša reakcija na članek?

🔥Popularno

🛎️ Sveže objave

PUSTI ODGOVOR

Prosimo, vnesite vaš komentar!
Prosimo, vnesite vaše ime