Igra The Walking Dead Destinies je videti smešno zanič

Ko je igra že v napovednikih videti katastrofalno to pomeni, da bo ob izidu videti še slabše. Razvijalec namreč v promocijske videe zapakira tiste najboljše in najbolj razburljive scene, ki so pazljivo režirane na način, da se ja ne bi kje pokazal kakšen hrošč ali pa nepopolna animacija. In če že pri kreiranju napovednika vidimo takšne stvari to pomeni, da je to preprosto tisto najboljše, kar lahko igra ponudi, zato lahko z zadržanim dihom pričakujemo končni izdelek, ki bo zagotovo za magnitude hujši.

Po tem pravilu se ravna tudi nedavno splavljena igra The Walking Dead Destinies, ki jo po licenci stripov Živi mrtveci izdelal studio Flux Game Studio. Igra je v bistvu zunaj že vse od 7. novembra, a šele zdaj so se po spletu razširili igralni posnetki, ki kažejo katastrofalno stanje igre.

Destinies ima sicer zanimivo idejo, saj se zgodba ravna po tisti, ki smo jo videli v televizijski seriji, igralcem pa ponudi možnost alternativnega razpleta dogodkov. Igranje sestavljajo tretjeosebne stopnje, kjer nabiramo surovine in se preko nerodnega pretepanja in skrivanja poskušamo otresti nemrtvih, v določenih vmesnih sekvencah pa preko pomembnih odločitev vplivamo na razplet dogodkov. Zgodba se lahko tako odvije drugače kot pa smo jo videli v seriji, kar zna biti dejansko zanimivo za vse oboževalce, ki jih je od vedno zanimalo, kaj bi se zgodilo, če rasističnega Merla takrat Rick ne bi z lisicami ujel na streho in kakšen bi bil lahko alternativni razplet spopada med Rickom in Shanom.

Igra se teh razpletov celo drži, tako da lahko tekom kampanje ubijete določene like in pustite pri življenju nekatere druge. Žal pa vse skupaj pade v vodo zaradi katastrofalnih animacij, ki so videti povsem amatersko in nedodelano, včasih pa jih sploh ni. Internet se norčuje iz določenih sekvenc, kjer razvijalec očitno ni imel časa, da bi te spočel, tako da slišimo samo glasovno igranje, medtem ko se pred nami v slogu PowerPointa menjajo razne slike.

Kakor je stvar videti grozno sem še vedno mnenja, da si letošnjo lovoriko najslabše igre leta zasluži Skull Island: Rise of Kong, ki je res videti kot povsem zgrešen izdelek, ki ga je po sili izdelalo kup zdolgočasenih študentov, medtem ko Destinies vsebuje vsaj zanimivo idejo, glasovno igranje pa celo ni povsem za odmet. Vendar pa si stvar niti približno ne zasluži 50 €, ki jih od nas zahteva založnik GameMill Entertainment, to pa je ravno tisti založnik, ki stoji tudi za prej omenjenim katastrofalnim Skull Islandom.

Vaša reakcija na članek?

🔥Popularno

🛎️ Sveže objave

PUSTI ODGOVOR

Prosimo, vnesite vaš komentar!
Prosimo, vnesite vaše ime