Razvijalec Piranha Bytes še ni mrtev, a njegovo stanje ni vzpodbudno

Da se legendarni razvijalec RPG-jev, studio Piranha Bytes, nahaja v resnih težavah, smo pisali že prejšnji teden. Kljub vsem govoricam založnik THQ Nordic ni izdal nobene uradne besede glede stanja razvijalca, ki smo ga skozi leta spoznali na račun franšiz Gothic, Risen in Elex.

Založnik ima še vedno zaprta usta, se je pa zato na Facebooku končno oglasil Piranha Bytes in v pismu za javnost naznanil, da govorice držijo in da se je studio res znašel v velikih težavah, a da se še vedno bori za svoje preživetje in da je še prezgodaj, da bi ga odpisali.

Zadnji projekt razvijalca je bila igre Elex 2 za katero pa se smatra, da se je prodala izjemno slabo in v najboljšem primeru je s svojo prodajo zgolj poravnala stroške razvoja. To za krovnega založnika Embracer Group včasih ne bi bil problem, a vse odkar je propadla njihova kupčija s Savdsko Arabijo, vredna 2 milijardi dolarjev, je založnik začel masovna odpuščanja in zapiranja razvijalcev, ki niso pokazali ali pa kažejo slab potencial za zaslužek. Piranha Bytes sicer šteje samo 30 članov, vendar pa Embracer zdaj gleda na vsak evro in nemški studio se je tako znašel na listi za odstrel.

Glede na pismo zdaj ekipa obupno išče novega založnika, ki bi jih vzel pod svoje okrilje in jim omogočil dokončanje njihovega trenutnega projekta. Kaj točno ta je zaenkrat ni znano, a mnogi sumijo, da naj bi bil to Elex 3. Kako bi takšna kupčija sploh delovala ostaja misterij, saj nekako dvomimo, da bi jim Embracer kar podaril pravice do imena in novi založnik bi bržčas moral kupiti ne samo razvijalca ampak tudi pravice do licence.

Piranha Bytes se je znašel v iskanju novega kupca v najslabšem možnem času, saj se igričarska industrija te dni želi rešiti odvečnih delavcev in kljub temu, da je Piranha priznan razvijalec, ki obstaja že vse od leta 1997, njihove igre nikoli niso zares zažgale blagajn. Idealno bi bilo, če bi člani ekipe našli svoj dom pod kakšnim drugim evropskim imenom kot je denimo CD Projekt RED, ki je pri ustvarjanju iger The Witcher veliko inspiracije potegnil ravno iz Gothic iger, člani ekipe pa bi morda lahko spočeli tudi kakšen Kickstarter in se spravili v oblikovanje manjšega naslova, ki bi bil nekakšen duhovni naslednik prvih dveh Gothicov.

Vaša reakcija na članek?

🔥Popularno

🛎️ Sveže objave

PUSTI ODGOVOR

Prosimo, vnesite vaš komentar!
Prosimo, vnesite vaše ime