PlayStation 5 Pro naj bi bil trikrat hitrejši kot pa osnovna verzija konzole

Sony je resda leto 2024 začel malce upehano, saj je v kratkem roku najavil, da za letos ni pričakovati njihovih večjih ekskluziv, hkrati pa so na en mah odpustili zajeten kup ljudi. Vendar pa to ne pomeni, da bo za pristaše znamke PlayStation zmanjkalo obetavnih novic, saj Sony še ni najavil, kaj vse lahko pričakujemo v 2025 in naprej, vse glasnejše pa so tudi govorice glede nadgradnje aktualne konzole PlayStation 5.

Da naj bi podjetje delalo na obnovi svoje konzole se je govorilo že lani poleti, zdaj pa se je YouTuber Moore’s Law is Dead dokopal do tehničnega dokumenta, ki naj bi malce bolje orisal specifikacije in zmogljivosti konzole PlayStation 5 Pro.

Obstoječi PlayStation 5 ponuja 10,28 teraflopno zmogljivost, medtem ko naj bi verzija Pro to nadgradila na 33,5 teraflopov. To zmogljivost je sicer težko primerjati, saj strojne specifikacije slonijo na AMD-jevi arhitekturi strojnih delov, ki bi se med verzijama konzol spremenili, vendar pa novinar Tom Henderson, ki je potrdil tehnični dokument preko svojih lastnih virov, pravi, da bi na ta način grafični čip znotraj konzole PlayStation 5 Pro ponujal trikrat večjo moč pri izvajanju intenzivnih grafičnih učinkov. S tem je mišljeno osvetljevanje scen preko tehnologije ray tracing, ki je postala sestavni del vseh večjih naslovov, vendar pa je trn v peti aktualnih konzol zaradi svoje nore zahtevnosti.

Ray tracing je morda tisti največji dejavnik za ustvarjanje Pro različice konzole. Razvijalci morajo namreč za podporo teh učinkov veliko delati na optimizaciji in običajne žrtve takšnega razvoja so nižje sličice na sekundo ali pa manjša ločljivost. Igre so na splošno postale zelo zahtevne in lep dokaz tega sta zadnji dve Final Fantasy igri, ki ju zaenkrat lahko igramo samo na PlayStation 5 in tam je boleče očitno, da bi grafično in optimizacijsko ta konzola potrebovala manjši dodatek steroidov.

Henderson je v svojem lastnem poročilu še dodal, da zna Pro verzija pridobiti za 10 % hitrejši procesor in da bo konzola vsebovala odstranljivo optično enoto za branje Blu-rayjev. Moore’s Law is Dead še navaja, da naj bi Sony delal na svoji lastni tehnologiji za preračunavanje slike PlayStation Spectral Super Resolution oziroma PSSR, ki naj bila podoba DLSS-u in FSR-ju, le da naj bi bila namenjena specifično konzoli PlayStation 5.

Henderson je k vsemu skupaj še dodal datum izida. PlayStation 5 Pro naj bi v trgovine prišel že med letošnjimi decembrskimi prazniki, kar bi bilo nekako logično, saj bo takrat originalna konzola štela že 4 leta in se bo nahajala ravno nekje na sredini svojega življenja.

Vaša reakcija na članek?

🔥Popularno

🛎️ Sveže objave

PUSTI ODGOVOR

Prosimo, vnesite vaš komentar!
Prosimo, vnesite vaše ime