Razvijalec izza igre Days Gone naj bi zdaj delal na večigralskem naslovu

Igra Days Gone iz leta 2019 je ob svojem izidu veljala zgolj za povprečno odprtosvetno avanturo z zombiji, skozi leta pa so igralci začeli spoznavati, da morda stvar le ni bila tako slaba, kot so jo takrat označevali nekateri igralci in kritiki. Razvijalec Bend Studios nam je namreč takrat predstavil nekaj zanimivih idej, kot je denimo motor za katerega je moral igralec ves čas iskati bencin, dinamično menjavanje vremena, tako da je snega počasi obarval pokrajino v snežno odejo, kar je nato dejansko vplivalo na vožnjo motorja in resnične horde zombijev, ki so se bodisi naključno premikale po mapi ali pa smo jih poiskali sami, čemur je nato sledila napeta bitka za preživetje.

Skratka, osebno na Days Gone gojim lepe spomine, a Sony očitno ni bil zadovoljen z ocenami kritikov in prodajo, zaradi česar naj bi bil razvoj nadaljevanja preklican. Bend Studios je bil preusmerjen na druge naloge, ki pa še vedno niso bile razkrite, zdaj pa so pozorne oči spletne strani Eurogamer opazile nov oglas za zaposlitev vodje projekta, ki ima izkušnje s kreiranjem visokoproračunskih “live service” iger.

To pomeni, da Bend Studios zdaj dela na večigralskem naslovu, ki bi znal biti nekakšen približek igri Suicide Squad Kill the Justice League, zgodba razvoja pa bi nato znala biti podobna: založnik preusmeri studio, ki je znan po ustvarjanju močnih enoigralskih izkušenj v kreiranje večigralsko obarvanega naslova, ki nato ob izidu pogori po celi črti. Bend Studios namreč v preteklosti ni spočel samo Days Gone, ampak se je podpisal tudi pod franšizi Syphon Filter in Uncharted, vse to pa so bili naslovi, kjer večigralstvo ali pa prodajanje mikrotransakcij ni bilo omenjeno niti z besedo.

Spletna stran zaposlitvenega oglasa je bila sicer v zadnjih dneh spremenjena, saj se je novica o novi igri brž razpasla preko interneta in Sony je očitno opazil jezo igralcev in brž malce zasukal besede. Vendar pa znotraj oglasa še vedno naletimo na besede “live service” in ena od zahtev so tudi izkušnje pri prehajanju izdelave klasičnih “zapakiranih” naslovov, kjer je vsa vsebina nared od začetka, v igre, ki lahko nato preko posodobitev (in mikrotransakcij) dodajajo novo vsebino.

Vaša reakcija na članek?

🔥Popularno

🛎️ Sveže objave

PUSTI ODGOVOR

Prosimo, vnesite vaš komentar!
Prosimo, vnesite vaše ime