Že naslednji mesec na spored prihaja novi Prince of Persia

Franšiza iger Prince of Persia je počivala 14 let, nakar se je založnik Ubisoft spomnil, da bi jo bilo morda pametno oživeti, zato smo januarja letos dobili zanimiv, od strani gledani platformski naslov The Lost Crown, že naslednji mesec pa se napoveduje izid povsem novega naslova The Rogue Prince of Persia.

Tudi tega bomo nadzorovali od stranskega pogleda, vendar pa bo tole precej drugačna igra, ki je sploh ne izdeluje Ubisoft, ampak manjši indie razvijalec Evil Empire, ki je pred tem ustvaril DLC za igro Dead Cells, zdaj pa mu je bil v roke zaupan nekoliko večji projekt.

Glede na vizualno podobo je takoj jasno, da tole ne bo nosilo tako visokega proračuna kot The Lost Crown, a s tem ni nič narobe, če bo le igralnost na mestu. Za njo se nam najbrž ni treba bati, saj je Evil Empire pri razvoju dodatka za Dead Cells svojo nalogo opravil z odliko, tudi The Rogue Prince of Persia pa bo spadal v žanr naslovov “roguelite”. To pomeni, da bo smrt reden spremljevalec igranja in vsak pogin nas bo vrnil na sam začetek igre, tako da bo treba že premagane stopnje in sovražnike zopet premikastiti, a ob vsakem preigravanju ta naloga postane malce lažja, saj naš junak ob ponovnem igranju postane bolj iztreniran in tudi sam igralec pridobi nove veščine.

The Rogue Prince of Persia v glavno vlogo postavi neznanega junaka, ki se mora zoperstaviti nevarnim Hunom, že od mladosti pa v svojih rokah drži poseben magični predmet, ki ga ob vsaki smrti vrne na varno točko, ki se tule imenuje The Oasis. Predvidevamo, da bo ta oaza nekakšna domača baza, kjer bomo lahko na novo razporedili kakšno začetno veščino in predmetovje, preden se bomo znova podali v izziv, ta pa nam bo na pot postavil cel kup vojakov in nevarnih pasti v obliki vedno pretečih krožnih žag, ki nikoli nočejo ostati pri miru.

The Rogue Prince of Persia bo to franšizo prvič porinil v žanr “roguelite”, Ubisoft pa bo s tem naslovom naredil tudi nekaj, česar se je ogibal zadnjih nekaj let: igra bo namreč izšla 14. maja v sistemu Early Access in to samo na Steamu, kar je sprememba marketinške strategije, saj je ta založnik svoje naslove sprva nudil samo znotraj svoje trgovine in preko platforme Epic Games.

Vaša reakcija na članek?

🔥Popularno

🛎️ Sveže objave

PUSTI ODGOVOR

Prosimo, vnesite vaš komentar!
Prosimo, vnesite vaše ime