PlayStation 5 Pro naj bi se osredotočil na optimizacijo ray tracinga

Sony naj bi še za letos pripravljal osvežitev konzole PlayStation 5, kar je pri igralcih in razvijalcih sprožilo mešane odzive. Govorice pravijo, da razvijalci nad možnostjo konzole PlayStation 5 Pro niso ravno navdušeni, saj naj po njej ne bi bilo potrebe in da trenutno še niso izkoristili vseh mišic navadne konzole. Vendar pa po drugi strani igralci sami igralci novinca pozdravljajo, saj je kar nekaj novodobnih naslovov ob izidu trpelo zaradi slabe optimizacije, ki bi jo morda lahko premagala večja strojna zmogljivost konzole: Final Fantasy XVI in Final Fantasy 7 Rebirth sta dober primer tega, da bi bila igralna izkušnja drugačna in boljša, če bi lahko igri poganjali pri večjih sličicah na sekundo, ki bi bile sparjene tudi z večjo ločljivostjo.

Govorico o PlayStation 5 Pro je prejšnji mesec potrdil YouTube kanal Moore’s Law in stvar je očitno nosila nekaj vode, saj je Sony dosegel odstranitev posnetka na YouTubu, a je vest nato potrdila tudi spletna stran Insider Gaming. Novo poročilo iz strani The Verge zdaj pravi, da naj bi prejšnje poročilo iz strani Moore’s Law resnično, spletna stran pa se je dokopala tudi strojnih specifikacij konzole.

PS5 Pro znotraj Sonyja nosi kodno ime Trinity, vseboval pa naj bi za 10 % zmogljivejši procesor, največ dela pa naj bi bilo narejenega na grafičnem čipu, ki naj bi bil za 45 % hitrejši in je še posebej osredotočen na optimizacijo osvetljevanja preko ray tracinga. Ta tehnologija je hudo zahtevna tako na konzolah, kot tudi na PC-ju, a na računalnikih nekaj bremena prevzamejo tehnologije DLSS in FSR, ki so zdaj že tako napredne, da lahko ustvarjajo sličice na sekundo vnaprej, zaradi česar se te ob vklopu opcije “Frame Generation” kar podvojijo.

PlayStation 5 česa takšnega ne vsebuje, zato se moramo ob vklopu ray tracinga navadno zadovoljiti z nizko ločljivostjo in sličicami na sekundo, ki so zaklenjene na številko 30. Sony naj bi ravno zaradi tega razvil svojo lastno tehnologijo PlayStation Spectral Super Resolution oziroma PSSR, pri preračunavanju slike iz ločljivosti 1080p v 4K pa naj bi uporabnik utrpel samo 2 ms zamika, ta pa naj bi se skozi bodoče posodobitve še zmanjšal.

Sony naj bi razvijalcem že naročil, da svoje prihajajoče in že izdane naslove optimizirajo za novo konzolo in pričakuje, da bo večina njih do avgusta dovolj izpopolnila svoje izdelke. Vsi tisti, ki bodo svoje igre optimizirali za PlayStation 5 Pro si bodo prislužili oznako Trinity Enhanced, ta značka pa naj bi bila nato jasno vidna na fizičnih škatlah iger, kot tudi znotraj PlayStation digitalne trgovine.

PlayStation 5 Pro naj bi v prodajo stopil enkrat decembra, morebitna cena pa zaenkrat ostaja neznanka.

Vaša reakcija na članek?

🔥Popularno

🛎️ Sveže objave

PUSTI ODGOVOR

Prosimo, vnesite vaš komentar!
Prosimo, vnesite vaše ime