Razvijalec Rockstar je mojstrski pripovedovalec zgodb, ki jih je najbolj prijetno doživeti preko enoigralskih kampanj. To so v preteklosti dokazali že večkrat in to preko franšiz Red Dead Redemption 1 in 2, Bully, Manhunt in seveda tudi serije iger Grand Theft Auto. Zgodba je pri njih vedno igrala veliko vlogo in če je niso izdelali že sami, so stopili v vlogo založnika in preko zunanjega razvijalca dostavili štorijalno vrhunski naslov: dokaz tega je mojstrski L.A. Noire iz leta 2011, ki je bil ob izidu delež veliko kritik, a več kot desetletje kasneje nismo dobili niti ene igre, ki bi dostavila podobno igralno izkušnjo.
Žal pa se je delovanje Rockstarja spremenilo takoj ko je zavohal ves dobiček, ki ga lahko prinesejo večigralski svetovi. To se je zgodilo več kot desetletje nazaj z igro GTA 5, ki bi morala sprva slediti razvojni poti pretekle igre GTA 4, ki je po izidu prejela dva odlična ločena dodatka The Lost and the Damned in The Ballad of Gay Tony, a nato je vmes posegel uspeh večigralskega dela GTA Online in stvari so se korenito spremenile.
Kako drugačen bi bil lahko danes GTA 5 je na nedavnem podcastu povedal igralec Steven Ogg, ki je v igri posodil glasilke kontroverznemu liku Trevorju Philipsu. Ta je namreč povedal, da je imel Rockstar za Trevorja še velike načrte, saj naj bi ta nosil glavno vlogo DLC-ja Agent Trevor, ki je imel hudo zanimivo štorijalno idejo. Trevor bi namreč moral sodelovati z agencijo FIB in se spremeniti v nekakšno različico Jamesa Bonda in čeprav bi se Trevor trudil postati pretkani in šarmantni vohun, mu njegova kaotična nrav tega ne bi dopustila, kar bi lahko rezultiralo v celem kupu izjemno zabavnih nalog. Steven je dodal, da je ideja DLC-ja napredovala celo do te mere, da je bil poklican na snemanje glasovnih vrstic, a nato je bila stvar nenadoma preklicana in pozabljena.
Kopači po igrinih datotekah so že leta 2019 odkrili zapise o tem DLC-ju, a ta naj bi bil samo eden od trojice načrtovanih. Dobili naj bi še dodatek Zombie Apocalypse, ki bi bil podoben Undead Nightmare iz igre Red Dead Redemption, tako da bi se morali boriti proti invaziji nemrtvih, dodatno pa bi se pozabavali še v DLC-ju Alien Invasion, kjer bi zopet v glavni vlogi nastopal Trevor, ta pa bi v njem svoje avanture preselil izven domačega planeta.
Vse te stvari so bile preklicane, a ne povsem izbrisane, saj je Rockstar nekatere elemente izkoristil za izdelavo vsebine znotraj GTA Online, kot je denimo Diamond Casino.
Rockstar je sicer še vedno zavezan k izdelavi enoigralske vsebine in tudi GTA 6 bo držal napeto zgodbo, ki jo zagotovo vredno raziskati. A vseeno ostaja grenak priokus, da bi lahko že zdaj ponovno preigravali močno bolj obogaten GTA 5, zdaj pa se vsebine tega lahko veselijo samo v neki alternativni dimenziji.