Predelava Obliviona v Skyrim pogonu bo vse ječe in podzemne ruševine naredila unikatne

Projekt Skyblivion je v razvoju že celo večnost, a to je razumljivo, saj ta ambiciozen projekt poskuša preseliti igro The Elder Scrolls: Oblivion v bolj napreden pogon Skyrima, to pa je veliko težje kot pa samo sprožiti kombinacijo tipk Ctrl+c in Ctrl+v. Gre za neplačano delo iz strani prostovoljcev in stvar bi bila že za profesionalni studio velik zalogaj, zato so igralci veseli že dejstva, da projekt ni propadel ampak redno dobiva nove posodobitve glede stanja kovanja kode.

Nedavno nam je Skyblivion prinesel nov, večji vpogled v svojo vsebino in ta je tudi tokrat impresivna. Ekipi modderjev je uspelo ohraniti tisti rahlo pravljični videz Obliviona, kjer so vse stvari malce zamegljene, medtem ko nas bodo ob sprehajanjem po divjini pričakala raznobarvna drevesa, žuboreči potoki in naokoli postavajoči NPC-ji, ki nam bodo vedno pripravili kakšno svežo nalogo.

Najbolj impresiven aspekt te predelave pa se ne tiče grafike, ampak vsebine. Ekipa razvijalcev namreč ni bila zadovoljna samo s kopiranjem obstoječe vsebine v nov pogon, ampak se je odločila tudi popraviti nekatere zamere predhodnika. Zaradi tega bodo vse temnice in ruševine starodavnega ljudstva Ayleid prenovljene in unikatne, kar je bil morda največji minus originalne kampanje. Ayleid stopnje so bile namreč ločene od zunanjega odprtega sveta in so vsebovale mamljive zaklade, a so bile med sabo preveč podobne in igralec je velikokrat dobil občutek, da se sprehaja skozi ene in iste labirintaste stopnje. Skyblivion bo to spremenil, tako da bodo Ayleid ruševine bolj privlačne za raziskovanje, hkrati pa se bodo vklapljale s svojim zunanjim ekosistemom: če se bodo nahajale pod severnim delom pokrajine, potem bo notranjost rahlo zasnežena, v puščavi pa bomo iz naših pustolovskih nahrbtnikov jezno ven stepali mivko.

oblivion

Potem so tu še druge dobrote. Ekipi je denimo v nov pogon uspelo preseliti stopnjevanje in ustvarjanje lika iz predhodnika, lomljenje v ključavnice bo prenovljeno, mesto Chorrol pa je videti precej bolj živo kot pa prej.

Zaradi vseh teh naprednosti potem niti ni čudno, da je Skyblivion v razvoju že tako dolgo, a razvijalec zdaj že vidi luč na koncu razvijalskega tunela, saj je izid polne verzije načrtovan že za naslednje leto. Če držijo govorice potem to morda ne bo edina večja obnovitev Obliviona: razvijalec Bethesda naj bi načrtoval svojo uradno predelavo, a ta zaenkrat še ni bila potrjena.

Vaša reakcija na članek?

🔥Popularno

🛎️ Sveže objave

PUSTI ODGOVOR

Prosimo, vnesite vaš komentar!
Prosimo, vnesite vaše ime