Microsoft zaprl razvijalca Arkane Austin in Tango Gameworks

Ravno, ko so se malce umirile novice glede množičnega odpuščanja znotraj igričarske industrije, je kot strela iz jasnega udarila novica, da se je Microsoft lotil vnovičnega množičnega odpuščanja, ki je tokrat najbolj prizadel razvijalce izpod založnika Bethesda.

IGN poroča, da sta ga najbolj nasrkala razvijalca Arkane Austin in Tango Gameworks, saj bosta oba preprosto zaprla vrata. To je boleč udarec, sta oba razvijalca v preteklosti ustvarila kar nekaj odličnih iger in bosta v prihodnosti igričarske industrije še kako pogrešana.

Arkane Austin se je leta 2017 podpisal pod odlični Prey, ki ga mnogi tretirajo kot novodobnega naslednika franšize System Shock in igralci so leta vzklikali po nadaljevanju, ki pa nikakor ni prišlo na spored. Arkane Austin se je kasneje še podpisal pod manj uspešni večigralski projekt Redfall, ki je po izidu prejel še nekaj posodobitev in v bistvu sploh še ni izdal vso svojo vsebino, preden je bil razvijalec zaprt. Microsoft je v pismu, ki ga je poslal zaposlenim zapisal, da Redfall ne bo več prejemal posodobitev, a da bodo strežniki za njo še naprej živeli.

Pod rušo je šel tudi njihov talentirani japonski razvijalec Tango Gameworks, ki se ga spomnimo predvsem po dvojcu grozljivk The Evil Within, lani pa so spočeli odlični Hi-Fi Rush, ki si je pri nas celo prislužil titulo igre leta. Studio je sicer lani februarja zapustil njegov ustanovitelj Shinji Mikami, ki je želel delati še kaj drugega kot preživetvene grozljivke in očitno se Microsoftu ni zdelo več vredno obdržati tega razvijalca na nogah, čeprav je preko igre Hi-Fi Rush ta dokazal, da zna delati dobre igre tudi brez Mikamija.

Odpuščanj tu še ni konec. Razvijalec Alpha Dog Studios, ki je spočel mobilni igro Mighty Doom, se bo prav tako zaprl, studio Roundhouse Games, ki je bil nekdaj znan kot Human Head Studios, pa bo absorbiran v pisarne razvijalca ZeniMax Online Studios, ki skrbi za MMO igro The Elder Scrolls Online.

Izpod Bethesde so preživeli razvijalci Arkane Lyon, ki trenutno dela na igri Marvel’s Blade ter Machine Games, ki ima te dni polne roke z razvojem nove Indiana Jones igre, varen pa je ostal tudi studio id Software, ki ga poznamo po franšizi Doom. Pokol je preživel tudi razvijalec Bethesda Game Studios, ki trenutno dela na novem poglavju franšize The Elder Scrolls, hkrati pa skrbi za večigralsko igro Fallout 76.

Microsoft je kot razlog za odpuščanja navedel že večkrat slišane izgovore glede bolje organizacije razpoložljivih sredstev in spreminjajočo se industrijo videoiger. To so že druga odpuščanja Microsofta letos: konec januarja so najavili, da bo službo izgubilo 1.900 zaposlenih, za ta zadnji val odpuščanj pa številka odpuščenih zaenkrat ostaja neznanka.

Vaša reakcija na članek?

🔥Popularno

🛎️ Sveže objave

1 KOMENTAR

PUSTI ODGOVOR

Prosimo, vnesite vaš komentar!
Prosimo, vnesite vaše ime